• ben je voor of tegen Light Yagami
    of ben je voor L Lawliet
    in dit forum kunnen jullie discuseren
    over wie nou goed en wie slecht is ;)
    genit er van ;)


    Everyone Hase A Darkside

    Persoonlijk vind ik Light de beste, maar aan het eind van de Anime deed die idd heel erg vreemd
    Het einde in de Manga is 100x beter, ik zal het hier niet neer zetten inverband met Spoileren!!!! maar das echt de moeite waard om ook te lezen


    live your life as a true shinobi

    Ik zit in team L:Y)

    L CHAN!!! Ik was zooo verdrietig toen L dood ging (huil)

    Hebben jullie ook de films gezien? Die zijn echt AWESOMEE!!

    Ik zag de dood van L eigenlijk niet echt aankomen, k was eerst voor Light, maar nadat hij de verloofde van Ray Penbar had vermoord ging hij me steeds meer tegenstaan, maar ik vind evil Light altijd nog beter daan good Light.

    Ik vind de stem van de 3e Shinigami/Death God echt geniaal 8D. K ben ff z'n naam kwijt, t was niet Ryuk of Rem. T is die Death God waarvan Ryuk de Death Note heeft gejat.

    Trouwens, kwam op Ebay de Death Note tegen, zou een geniaal schoolschrift zijn voor Maatschappijleer als hij zou werken XD.
    "Schrijf de namen van alle fractievoorzitters op".


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    L
    Light is zo gemeen.


    We're all dancing to the same sad song.

    Light ftw! L is gewoon een suikerzombie. (A)

    Ik heb alleen de manga gelezen maar ik was totally Light...


    Alis volat propriis

    Date schreef:
    Ik zag de dood van L eigenlijk niet echt aankomen, k was eerst voor Light, maar nadat hij de verloofde van Ray Penbar had vermoord ging hij me steeds meer tegenstaan, maar ik vind evil Light altijd nog beter daan good Light.

    Ik vind de stem van de 3e Shinigami/Death God echt geniaal 8D. K ben ff z'n naam kwijt, t was niet Ryuk of Rem. T is die Death God waarvan Ryuk de Death Note heeft gejat.

    Trouwens, kwam op Ebay de Death Note tegen, zou een geniaal schoolschrift zijn voor Maatschappijleer als hij zou werken XD.
    "Schrijf de namen van alle fractievoorzitters op".

    Pas op als je groepjes moet in de klas.. O,o


    Alis volat propriis