• Hoi Hoi,

    ik heb een ideetje en daarvoor heb ik rollen nodig. De titel lijkt me duidelijk maar voor wie het programme 'echte meisje in de jungle'niet kent/kijkt:

    Een paar meiden gaan de jungle in om geld en luxe te winnen. aan het einde van de strijd kan slechts 1 meisje het geld winnen. ik ga dit doen met WAG's.

    Rollen:
    2 WAG's uit nederland:
    2 WAG's uit portugal:
    3 WAG's uit Spanje: (niet Jesus Navas)
    2 WAG's uit Brazilië:
    2 WAG's uit Engeland:


    invullen:

    naam:
    afkomst:
    WAG van:
    zijn afkomst:
    leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk:liefste bekend iemand...
    angst:
    likes:
    relatie:
    familie:
    verleden:
    huisdieren:
    werk/studie:
    extra??


    alvast bedankt (flower)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 10:18 ]


    You don't know what you got until is gone

    Wat zijn WAG's?
    Ben dom


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vul zo een rol in!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Herbie schreef:
    Wat zijn WAG's?
    Ben dom


    hahaha valt wel mee... ik wist eerst ook niet :$ WAG's zijn Wives and Girlfriends hahaha ;)


    You don't know what you got until is gone

    Herbie schreef:
    Wat zijn WAG's?
    Ben dom


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    (...)

    hahaha valt wel mee... ik wist eerst ook niet WAG's zijn Wives and Girlfriends hahaha .


    You don't know what you got until is gone

    Africa schreef:
    (...)

    hahaha valt wel mee... ik wist eerst ook niet :$ WAG's zijn Wives and Girlfriends hahaha ;)

    Ahn oke


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    naam: Eluna Savannah Ebrevano.
    afkomst: Italië
    WAG van: Robin van Persie.
    zijn afkomst: Nederland
    leeftijd: 24
    karakter: Eluna is een heel sociale dame. Ze is een vlotte prater en zegt dan meestal haar mening. Ze is grappig, wat mensen heel leuk vinden aan haar. Eluna geeft ook veel advies, tips en weet hoe ze mensen kan troosten. Als ze iets wilt, dan gaat ze er 100% voor. Ze is een doorzetter. Eluna kan soms koppig overkomen of jaloers. Maar ze heeft niet veel negatieve kanten. Eluna haat mensen die liegen of bedriegen.
    uiterlijk: Eluna is een zuiderse type. Ze heeft lange, bruine haren en donkerbruine ogen. Als ze lacht heeft ze van die schattige kuiltjes in haar wangen, wat ze soms irritant vindt. Maar dat vinden de mensen schattig aan haar. Eluna is 1m68, slank gebouwd en heeft mooie rondingen.
    angst: Slangen en hoogte.
    likes: De zon, zwemmen en nieuwe planten ontdekken in de natuur.
    relatie: Eluna kende Robin al vanaf de kleuterschool. Ze zaten samen in de middelbare school en gingen vaak samen op vakantie. Ze waren toen de beste vrienden, maar toen Robin het maakte in de voetbalwereld hadden ze geen contact meer. Nu 5 jaar later ontmoeten ze elkaar weer toen Eluna naar een match van Robin ging kijken. De chemie was er opnieuw, ze begonnen te daten en nu zijn ze een koppel.
    familie: Eluna heeft een goede band met haar ouders. Ze is geboren in Rome, Italië maar toen ze 3 jaar was, verhuisde ze naar Amsterdam. Ze heeft een Hollandse moeder een een Italiaanse vader. Eluna is enig kind en krijgt daarmee altijd haar zin. Maar ze luistert nu nog steeds naar haar ouders.
    verleden: Ze heeft dierenkunde gestudeerd en is dierenarts. Als kind was ze altijd dol op dieren, en ze wist al vanaf toen ze klein was, dat ze dierenarts ging worden. Haar beste vriendin kent ze al vanaf haar vijf jaar.
    huisdieren: Twee honden en een cavia.
    werk/studie: Dierenarts.

    Laat je weten of ik een rol heb & anders als je de story online hebt gezet? x

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 18:41 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    naam: Valence Chanaelle du Bois
    afkomst: Frankrijk
    WAG van: Pedro Rodríguez
    zijn afkomst: Spanje
    leeftijd: 21
    karakter: Valence is een lief en zorgzaam meisje. Ze is gek op mensen om haar heen en kan niet tegen de eenzaamheid. Ze vindt het belangrijk om eerlijk te zijn. Valence is een slim meisje en laat zich niet zo snel uit het veld slaan. Valence is niet bang om haar mening te geven en zegt precies wat ze denkt. Valence laat niemand over zich heel lopen en heeft altijd een weerwoord. Ze is erg impulsief.
    uiterlijk:

    Valence is lang, 1.78 en weegt 53 KG. Ze is erg slank.
    angst: tijgers en eenzaamheid
    likes: sporten en chillen
    relatie: Valence leerde Pedro pas afgelopen jaar kennen via een vriendin. Ze hadden meteen een klik en woonde al na 3 maanden samen. Pedro en Valence willen nu graag trouwen.
    familie: Valence’s familie woont nog in Zuid-Spanje. Ze hebben een goede band en bellen 2 à 3 keer per week.
    verleden: Valence weet niet wie haar vader is.
    huisdieren: Valence heeft een hond, Dior

    werk/studie: Valence studeert mode
    extra:-


    I'm not clever, I'm not smart but I'm the only one that can break your hart, Just perfect!

    naam: Angelita Maria Loles
    afkomst: Engels
    WAG van: Price Harry
    zijn afkomst: Engelse koninklijke familie
    leeftijd: 24
    karakter: Aardig, behulpzaam meisje dat voor alles open staat, soms rare ideën heeft en veel om haar vrienden en familie geeft
    uiterlijk:


    angst: Het verliezen van vrienden/Familie,
    likes: Haar vriendje prins harry, Vrienden, familie,
    relatie: Verloofd met prins harry
    familie: Haar ouders zijn samen met haar tweelingzusje omgekomen in een ongeluk toen Angelita 8 jaar was. Ze heeft in verschillende pleeggezinnen gezeten, uiteindelijk belande ze in een eigen appartement op de universiteit
    verleden: Ze heeft een moeilijke jeugd gehad en durft zich niet snel aan mensen te hechten, bang om ze kwijt te raken
    huisdieren: Een klein katje dat een ziekte heeft waardoor hij altijd klein blijft.


    werk/studie: Ze heeft een journalisten opleiding gedaan maar kan daar geen werk in vinden, dus is ze nu bezig met een thuisstudie mode.
    extra?? Eh, nee niet echt iets. Alleen dat ze altijd een hanger om heeft met de foto van haar en haar tweelingzus erin.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Echte WAG's in de jungle
    Jatter :x

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:50 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik herkende het al ergens van ja.


    SLOAN.

    Tuilla schreef:
    Echte WAG's in de jungle
    Jatter :x


    ow.. sorry dat wist ik niet


    I'm not clever, I'm not smart but I'm the only one that can break your hart, Just perfect!

    Tuilla schreef:
    Echte WAG's in de jungle
    Jatter :x

    dat wist ik niet sorry hoor


    You don't know what you got until is gone

    Africa schreef:
    (...)
    dat wist ik niet sorry hoor
    Haha maakt niet uit, maar ik zou het niet echt leuk vinden als jij nu ook zo'n verhaal gaat schrijven :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John



    naam: Cameron de Puto
    afkomst: Spaans/Engels
    WAG van: Fernando Torres
    zijn afkomst: Spaans
    leeftijd: 24
    karakter: Cameron is het soort meisje waar iedereen verliefd op zal worden, ze is enorm aardig en in haar ogen twinkelt altijd een lichtje. Ze is niet snel op haar mondje gevallen en zorgt altijd dat ze alles voor elkaar heeft. Cameron weet wat ze wil en ze is echt niet dom. Ze is wel een enorme flapuit en irriteerd haarzelf aan het niveau van sommige vrouwen, ze vindt het enorm irritant dat ze bv. niet eens weten waar Groenland ligt. Cameron is niet erg sportief en laat al het lichamelijke werk aan anderen over. Toch lijkt ze een hele sportieve vrouw en een perfecte 'voetbalvrouw'. Haar enthouisiasme is soms weleens verloren en niet al haar plannen pakken goed uit. Cameron heeft last van paniekaanvallen, maar is eigenlijk gewoon een hele lieve meid die alles voor je zou doen, die de hele dag lacht en gewoon een enorme schat is.
    uiterlijk:

    Cameron heeft lang, golvend zwart/bruin haar en twinkelende bruine ogen. Ze volgt de mode wel, maar heeft een aparte eigen stijl. Meestal combineert ze allerlei verschillende stijlen door elkaar heen en dat pakt vaak goed uit. Ze wordt als één van de meest stijlvolle vrouwen in Engeland gezien.
    angst: Ze heeft angst om het fout te doen. Ze heeft niemand ooit iets vertelt over haar angst voor water. Cameron vindt water in een zwembad heerlijk, maar in vooral troebel water is ze bang om te verdrinken. Eigenlijk dus angst voor verdrinking.
    likes: Fernando, haar vriendinnen, een feestje op z'n tijd en tuinieren.
    relatie: Cameron heeft Fernando ontmoet toen hij bezig was met trainen, zij en haar vriendinnen gingen voor de lol naar het veld en zij kwam hem tegen. Ze deden alledrie nogal lacherig maar er was toch een bepaalde chemie tussen de twee. Cameron ging vaker naar de trainingen en ze had ook het lef om normaal tegen Fernando te praten. Ze zijn al bijna 4 jaar een stelletje en ze weet echt niet wat ze zonder hem moet.
    familie: Cameron heeft een Engelse moeder en Spaanse vader. Haar moeder Christy is een styliste en heeft Cameron alles vertelt over mode. Cameron's vader Juan werkt als een advocaat en hoopt dat Cameron ooit ook advocaat word. Cameron heeft twee jongere zusjes, Amelia en Whitney, die allebei nu op kamers wonen.
    verleden: Cameron heeft een klas overgeslagen omdat ze zo slim is. Ze heeft, ondanks haar verhuizing naar Engeland, haar studie afgemaakt omdat ze dat belangrijk vond. Cameron heeft haar jeugd in Spanje doorgebracht en werd opgevoed met het Spaans en het Brits. Op school was ze altijd al één van de leukste meisjes, ookal merkte ze dat zelf niet. Zelf zegt ze altijd dat ze een enorme nerd was en dat ze nooit aandacht kreeg van jongens. Haar angst voor verdrinking kwam van de dag dat ze met haar moeder en zusjes op het strand was toen ze 11 jaar oud was. Opeens was er een klein jongetje in de zee aan het verdrinken. Dit heeft zoveel impact op haar gemaakt, dat ze er nu ook bang voor is.
    huisdieren: Fernando en Cameron hebben twee katten genaamd [ulr=http://weheartit.com/entry/9738785]Gismo[/url] en Katie. Fernando heeft zijn oog laten vallen op een asielhondje genaamd Fizzy
    werk/studie: Cameron studeerde Management, ze werkt nu voor een Engels televisieprogramma en geeft ook interviews.


    Not all those who wander are lost.