• Op school doen we met de klas dat elk meisje met een jongen moet hebben voor een week. Best kinderachtig voor 14-jarigen maar toch doe ik mee. Nu heb ik dus Keanu gekozen. Hij is wel knap en leuk. Maar ik begin gevoelens voor hem te krijgen. Maar hij haat mij. Ten minste dat zegt hij steeds. Kan ook zijn dat hij dat zegt om stoer te doen, maar dat denk ik niet. Ik ben dus tot woensdag met hem samen. En twee andere jongens van mijn klas zitten me steeds uit te schelden voor dikke. Oké, ik ben misschien niet één van de smalste. Ik ben 1.67 meter lang, 14 jaar en weeg 61. Ik heb een wat rond buikje maar dat is alles.

    you go girl!


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik snap het niet zo; je hebt een jongen die jou haat als vriendje voor een week gekozen?

    Meisje, ik kan trouwens met zekerheid zeggen dat jij niét dik bent. Ten eerste is je BMI in orde en op de foto in de fotoboek zie jij er hélemaal niet dik uit. Niets om je zorgen over te maken. Als die jongen jou dik noemt dan a) heeft hij een bril nodig of b) moet hij niet zo meeloperig en stoer lopen doen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Untold schreef:
    trek je niets aan van wat die jongens zeggen, je bent mooi zoals je bent (:


    live the life you love

    Wat een vreemd project :S


    Life is hard and then we die

    Ik zou ze gewoon slaan weetje, in het begin van het school jaar noemde iemand van mijn mij ook dik, ik heb hem zijn lesje geleerd nu zegt hij het niet meer, want ik heb problemen met mijn gewicht.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse