• Ja en ik snap momenteel niks meer van mezelf ugh-
    Dan komt er nog wat gezeik met mijn pa bij -.-
    Momenteel mag ik mezelf niet. (haten is een groot woord)

    Dus waarom voelen jullie je kut?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik voel me kut, omdat ik een hoop stress heb en niet heel goed weet hoe ik dat voor mijn eigen gevoel moet verwerken. Tegelijkertijd voel ik me heerlijk, omdat het leven gewoon zo is en ik er niet in wil hangen met nog meer depressies als ik al gehad heb. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Omdat ik het fut niet heb mezelf te dwingen om voor school te werken. Ik heb volgende week stage en heb nog helemaal niks voorbereid.
    Na die slechte beoordeling van vorige keer heb ik opgegeven, en mijn ouders hebben me gewoon gepushed om verder te doen terwijl ik liever wilde stoppen met deze opleiding.
    Ik ga er dus helemaal niks van bakken en een deel van me geeft er echt geen ene zier om.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 13:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moet je je hand uit je broek halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 14:23 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Moet je je hand uit je broek halen.


    Heel leuk & erg stoer hoor. Dat je dat durft te zeggen. Serieus gtfo dit topic. Ik heb geen zin in jou I mean er zijn echt mensen die zich kut voelen. Dus gtfo ty


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)

    Heel leuk & erg stoer hoor. Dat je dat durft te zeggen. Serieus gtfo dit topic. Ik heb geen zin in jou I mean er zijn echt mensen die zich kut voelen. Dus gtfo ty

    Gtfo? stfu m j k s

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 14:36 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    JackyDaniels schreef:
    Ik voel me niet echt kut de laatste tijd, eerder geïrriteerd door alles en iedereen :'D


    zelfde probleem hier. (krul)


    Smile and live.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Gtfo? stfo m j k s


    Stfo nog wel. Mhm nee niet voor jou.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mitch377 schreef:
    Op dit moment haat ik mezelf niet en voel ik me ook niet kut.
    Maar zo was het wel de laatste 2 maanden...
    Tja...
    Wat kun je eraan doen...


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Omdat ik dik ben. Mijn oude klas mis. Slechte punten op school heb gehaald de afgelopen tijd.


    <3

    Ik krijg steeds van die kut cijfers voor wiskunde, scheikunde en natuurkunde. Ik heb dyscalculie, dus ik kan er niks aan doen, maar het is zo balen. Nu moet ik steeds achten en negens staan voor andere vakken (wat wel lukt) om die zooi weer op te halen (Ik moet gemiddeld een 7 staan om volgend jaar naar het 3 VWO te kunnen. Nu sta ik precies een 7 dus ik moet uitkijken ;p).


    Caution first, always.

    Ik voel me kut omdat ik niet weet of een vriend van mij me wel waard is en beter andere vrienden zoekt.Ksnap dus eigelijk niks van mezelf op dit Moment ;$

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 16:13 ]

    Ik voel me kut omdat vanmiddag helemaal niet leuk was,wat een gezeik allemaal -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    -

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 17:31 ]


    Save me from myself.

    Ik voel me kut omdat ik mezelf niet meer begrijp, ik ben bang en ik maak mezelf gewoon gek door alles dat ik denk.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 17:32 ]


    Save me from myself.

    BEL0VED schreef:
    Ik voel me kut omdat mijn súperleuke droom is afgelopen ):
    Hij was echt leuk. En bizar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.