• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:18 ]

SinCity schreef:
    Ik vind ze terecht, als er alleen maar gescholden word door die user.
    Ik heb niet het idee dat er een stukje Q mist, want ik was niet goed bevriend met een van de users die geband werd. Al is het wel jammer, dat er iemand van Q afgegooid word. Soms weet ik niet eens wat iemand heeft gedaan, en ik denk, dat wij, als users, het recht hebben om dat te weten. Ik denk dat dat beter geregeld moet worden.

Je vindt dat iemand permanent geband moet worden omdat hij/zij scheldt?

Everything means nothing, if I ain't got you.

Bèta's hebben niets te maken met bans. (krul)

Only losers can act the way you do

mja, als het irritante bitchies zijn, die moeten dr meteen af voor mij hoor.

en soms reclame makeers, als ze blijven overtreden, mogen ze eraf. ik ben tegen site-verdrinking!

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Als ik sommige bans lees, dan denk ik soms wtf? En soms mis ik iemand wel, ookal ken ik diegene niet eens zo goed. En af en toe ruzie ofzo, vind ik soms wel leuk (;
    hihi.

Me so good.

Walhalla schreef:
    Bèta's hebben niets te maken met bans. (krul)

Ik bedoel dat ik jullie mening ook wil weten (krul)

Ik vind dat ze terecht zijn, moet je je maar gedragen.

als je permanent geband bent, dan heb je toch echt wel vaak dingen verkeerd gedaan (cat) eerst waarschuwingen, een paar dagen geband dan nog langer enz enz. ik denk dat het dus terecht is

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Ik ben hier nog niet zo lang, en ken ook niet echt veel mensen dus missen gaat moeilijk. (:
    Maar de permanente bans moeten wel terecht zijn, want die geven ze heus niet zomaar weg ofzo.

Opgeven is geen optie.

Ik krijg er niet veel van mee,maar van wat ik er van mee heb gekregen vind ik het terecht,het is na mijn mening ook een stuk rustiger en gezellige nu sommige weg zijn,ik noem geen namen omdat ik ze niet weet.

Permanente bans worden niet zomaar gegeven,neem ik aan. Dus ze zullen het er wel na gemaakt hebben.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

De bans die er zijn geweest, zijn in mijn ogen allemaal terecht. De moderators zullen niet voor niets bans uitdelen.
    En de mensen die geband zijn heb ik geen band mee, dus missen doe ik ze niet.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik vind het terecht en ik mis ze absoluut niet. *O*

-

K mis een permanent gebande D:

JackyDaniels schreef:
    Ik vind het terecht en ik mis ze absoluut niet. *O*

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

ASDRFGLAME schreef:
    Q is toch al naar de klote aan het gaan, een beetje sfeer meer of minder maakt ook niet meer uit.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Birthday schreef:
    Ik ben hier nog niet zo lang, en ken ook niet echt veel mensen dus missen gaat moeilijk. (:
    Maar de permanente bans moeten wel terecht zijn, want die geven ze heus niet zomaar weg ofzo.

Ook onder de Moderators heerst vriendjespolitiek op Quizlet, niet altijd ho0or, maar ook hun hebben dat soort momentjes (ookal ontkennen sommige het :'D).
    Ze geven ze niet zonder reden, maar soms vind ik dat ze overdrijven, en de Users met zie ze bevriend zijn willen ze nog wel eens voortrekken, dat geld niet voor alle mods maar oké.
    Als je iets langer hier op zit, ejn een paar mensen heb zien vertrekken, kun je beter voor jezelf oordelen, mods zijn ook mensen en maken ook fouten :'3