• Wij moesten oefenen voor de coopertest. 3x 4 minuten rennen. En ik dus beginnen, eerste ronde, geen probleem, tweede ronde, ook niks. Derde ronde ging het al minder en de vierde ronde was gewoon slecht. Maar ik wilde niet stoppen dus ik rende gewoon door. Blijkbaar hadden sommige zitten lopen en moesten we nog 4 minuten extra toen.
    Alleen ik begon opeens te hyperventileren. En een vriendin was helemaal bang en iedereen was gelijk bezorgd. dus een andere vriendin roepen: 'ER IS IETS MIS MET SARITA!' Dus de mevrouw komt aan rennen en mij helpen enzo. Echt, dit was al de 4de keer dat ik hyperventileerde dus extreem eng vond ik het niet, maar een vriendin die was bang dat ik dood zou gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat lijkt me echt vervelend ):
    Volgende keer niet meer rennen tot je er letterlijk bij neervalt? :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tja eerder stoppen.


    Some angels have no wings.

    Ik haat lopen Coopertest, 4x200meter, hordelopen,...
    Gewoonweg omdat ik astma heb. Na 5 minuten begin ik al luid te ademen. En na meestal een 15minuten moet ik zeker stoppen omdat ik zo hard aan het hyperventileren ben dat ik bijna flauw val. x]
    Niet dat ik geen conditie heb, ik kan gewoon niet verder omdat ik astma heb. Opeens heb je minder en minder controle over het lopen en meer over het ademen. En vanaf dan gaat het mis. Je kan nog wel verder, maar je longen laten het gewoonweg niet toe.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik hyperventileer altijd en piep altijd en iedereen rent me gewoon voorbij, wat een vrienden --''

    Wij moeten altijd aan één stuk door non stop 12 minuten rennen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ahw, dat is zo k*t. Ik weet ongeveer hoe het voelt..

    Wij moeten altijd 12 minute non-stop rennen en dan zoveel mogelijk meters maken...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Avondrood schreef:
    Tsja. Kwestie van conditieopbouwen :Y)


    Psst, die heb ik. ik sport op hoog niveau


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb de coopertest en de shuttle run gehad.. Verschrikkelijk..


    Me so good.

    Ik weet het. Het is kansloos en nergens voor nodig.
    Waarom zou je als een idioot rondjes willen rennen?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    SweetPea schreef:
    Ik weet het. Het is kansloos en nergens voor nodig.
    Waarom zou je als een idioot rondjes willen rennen?


    voor als je door een vis achterna gezeten worden. he Dania ? :'D Of door Quint, die je in het water wilt gooien.


    "Ignite, my love. Ignite."