• Wij moesten oefenen voor de coopertest. 3x 4 minuten rennen. En ik dus beginnen, eerste ronde, geen probleem, tweede ronde, ook niks. Derde ronde ging het al minder en de vierde ronde was gewoon slecht. Maar ik wilde niet stoppen dus ik rende gewoon door. Blijkbaar hadden sommige zitten lopen en moesten we nog 4 minuten extra toen.
    Alleen ik begon opeens te hyperventileren. En een vriendin was helemaal bang en iedereen was gelijk bezorgd. dus een andere vriendin roepen: 'ER IS IETS MIS MET SARITA!' Dus de mevrouw komt aan rennen en mij helpen enzo. Echt, dit was al de 4de keer dat ik hyperventileerde dus extreem eng vond ik het niet, maar een vriendin die was bang dat ik dood zou gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind de coopertest echt onzin... Zoals de meeste dingen die met lichaamlijke opvoeding te maken hebben. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is echt heel eng zeg :O

    Gaat het nu wel goed met je?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cool story bro, tell it again.

    Toen ik nog op handbal zat was er zo'n meisje die dat elke training/wedstrijd had. Na een tijdje raakte iedereen eraan gewend en als ze dan weer neer viel was het: 'Oh die staat wel weer op.' :W:W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    coopertest lijkt me ****
    ik moets een keer 3 ronden achter elkaar rennen --' en je moets dat echt heel snel doen maar toen lag er best slecht gras dus rennen word gelijk wat moeilijker en het terwel er op een andere stuk goed gras zat merkte je het meteen dat je minder energie hoefte te zetten om te rennen ;'D


    Shoganai i ne~

    Mercurial schreef:
    Ik vind de coopertest echt onzin... Zoals de meeste dingen die met lichaamlijke opvoeding te maken hebben. (krul)


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Tsja. Kwestie van conditieopbouwen :Y)


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    ANMKS schreef:
    Cool story bro, tell it again.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hahaha k hb dt maandag volgens my, kwed dt k daarna niey meer kn lopee


    I'm short

    Ik heb het aankomende maandag, maar dan gewoon dik 12 minuten achter elkaar. Mijn hoofd gaat gewoon zo erg bonken en ik heb altijd het gevoel alsof ik zweef erna, maar dan niet op een positieve manier. Echt fiojioajiowj gewoon. (cat)


    wth.

    Typex schreef:
    aahhww k hb dt maandag volgens my, kwed dt k daarna niey meer kn lopee


    I'm short

    Wij hadden op de school de ShuttleRun-test AKA de ''Piepjestest''
    Dan moet je binnen een bepaalde tijd van de ene naar de andere kant, voor je de pieptoon hoort. Op een muziekje. Dat is pas vreselijk, hahaha.
    Maar dit klinkt ook vreselijk.

    Gelukkig zit ik nu in 5VWO, en heb ik dat hele gezeik met gym niet meer.


    Here & Now

    Ik haat die ook, en bij ons is da me muziek (das goe) ma ook me een irritante tuuuuuut.. van muur naar muur lopen. >< ik hou gwn ni van LO


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Mercurial schreef:
    Ik vind de coopertest echt onzin... Zoals de meeste dingen die met lichaamlijke opvoeding te maken hebben. (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik haat de coopertest ook, en ik heb ook last van hyperventilatie. Ik weet precies wat je bedoeld ;p


    Caution first, always.