• We moeten voor engels een songtekst, poster en vragen maken of iets. De songtekst en poster moeten we samen gaan doen. Hier heb ik geen zin in. Ik heb gevraagd aan mijn leraar of dat ik alleen mocht maar dat mag niet. Nu moet ik dus voor dinsdag weten bij welk groepje ik wil. Dat word waarschijnlijk dus bij een vriendin van mij, en een vriendin van haar. Maar ik zoek dat niet. Niet omdat ik die vriendin van me niet mag, en dat andere meisje mag ik half. Ze is wel aardig maar ik irriteer me zo aan haar. En ik werk al met een filmproject en dansgroepje voor gym samen. met gym hebben we het liedje nu al zo'n 5 keer veranderd omdat ze toch maar weer van gedachte veranderd waren. Ook zijn ze allebei superdruk en af en toe moeilijk mee te werken waar ze zelf ook niets aan kunnen doen, en ik zit de laatste tijd niet lekker in mijn vel. Dus ik heb helemaal geen zin in dat hyperactief gedoe. Nu kunnen jullie zeggen dat ik ook bij een ander groepje kan gaan. Alleen onze klas is al in groepen opgedeeld, ik heb niet echt vriendinnen in mijn klas zeg maar. Ik ben gewoon een meisje, praat met de meeste maar het is niet dat ik de hele tijd met ze om ga. En ik ben ook bang dat andere mensen me er niet bij willen of iets. Dusjaa. Oh, wat ben ik toch een zeikwijf.

    Sorry, voor mijn zeiktopic maar dit moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 16:13 ]


    <3

    Dan heeft jou leraar pech. Want als jij zegt dat je niet met iemand wilt samen werken moet hij dat accepteren en anders moet je naar de rector stappen.


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik haat het ook. Die mensen werken nooit mee :S En het wordt niet zoals jij dat wilt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik haat samenwerken ook. Dankzij dat rotkind kan ik een hele praktische opdracht in elkaar flansen waarmee ik weer het hele weekend mee zoet ben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken het,ik haat het ook om samen te werken wand dat werkt niet. Ik snap sowieso niet waarom we dat moeten. Ik ga in mijn beroep ook niet samenwerken. Dus waarom moet ik het zo nodig leren?
    Als ze druk doen en niet mee werken moet je gewoon boos op ze worden,dan luisteren ze wel.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 16:21 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall