• Morgen heb ik sportdag met heel 1ste middelbaar 2de en 3de 'ik zit in het 3de' en we moeten naar een plaats dat bijna 3 kwartiers rijden is met de bus. Dus als je een keuze vak gekozen hebt om tesporten mag je met de bus, want wij hebben dat allemaal gebetaald enzo. Maar de wandelaars moeten tevoet naar de plaagts waar wij ook moeten dus, denk is na wij moeten al 3 kwartiers in de bus zitten hoe lang moeten hun er dan over doen? en btw ze moeten ook terug tevoet, voor dat keek ik echt met open mond naar onze leerkracht die het vertelde. Gelukkig heb ik een keuze vak gekozen ;o, en ik ga Kajaken zumba mountenbiken en wind surfen. Alleen doe ik in de voormiddag saaie dinge, zoals zumba en mountenbiken. Want na de middag moet ik wéér naar het ziekehuis --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zumba is grappig (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom moeten ze per se te voet? Ze kunnen toch ook op de fiets of met de bus? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat vind ik heel zielig voor die anderen. Ik zou gewoon lekker gezellig met al die lopers thuis een film gaan kijken, met een bak popcorn :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Square schreef:
    Waarom moeten ze per se te voet? Ze kunnen toch ook op de fiets of met de bus? :/

    Wij hebben 16 euro moeten betalen voor de sporten tedoen + de bus enzo. Maar hun hebben niks betaalt dus moeten hun tevoet. En niet iedereen heeft een fiets eh, eigelijk wil ik ook graag tevoet, zou echt af zijn but yeah.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse