Beetje. Mijn zus heeft een rooster gemaakt en ik probeer me er zo veel mogelijk aan te houden,maar soms lukt dat niet. Verder doe ik het gewoon,denk niet na en zet vooral de computer uit.
Stressen doe ik een beetje,vooral 's avonds als ik niet kan slapen. Maar gelukkig heb ik mijn boek. Als ik stress ga ik gewoon lezen.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Als ik met geschiedenis ofzo bezig ben kan ik wel even lekker doorwerken, maar ik vergeet altijd dat er nog zo ontzettend veel is dat ik nog moet doen..
Ik moet nog voor 2,5 vak leren. Aardrijkskunde en wiskunde. Plus mijn muziek nog een beetje na kijken maar dat komt als ik het heb wel weer. Ik kan me er ook niet toe zetten. Bedenk gewoon iets leuks dat ik dan kan gaan doen. of ik ga in de zon zitten leren en vooral niet achter je laptop of computer zitten leer je helemaal niets Succes btw
Ik heb eindexamen, 5 Havo. Maar ik ben niet echt aan het stressen, ik kijk wel hoe het loopt. Mijn moeder daar in tegen zit wel in de stress voor mij Ze heeft me ook al een drie weken lange computer verbod gegeven --' Succes trouwens!
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
In België heb je elk jaar examen, dus ik heb al wat ervaring op examenvlak, bij ons starten de examens begin/midden juni (: maar van stress is er nog niet echt sprake
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."