• Members of the WAG-gang

    Maestro - Lynn - WAG van Xavi
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas


    Blaugrana para siempre! (headbang)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 14:14 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tuilla schreef:
    (...)Nee echt, ik ging met Rose mee collecteren voor weet ik veel wat. Maar er zijn dus blijkbaar hier in de buurt ook van die kinderen die collecteren, alleen het geld dan zelf houden. En dat is dus zo strafbaar. Dus wij lopen daar over straat. En dan zijn Rose en ik al best wel brutaal. Komt er een politieauto. Ik: 'Wtf?' Die politie stapt uit. Die kerel: 'JA, TEGEN DE AUTO AAN STAAN EN BENEN WIJD' Pakt hij me zo aan de arm. Ik: 'Wat doe je?' Hij: 'Ja stil!' Voelt die man bij de plek waar je broekzakken hoort te zitten, bij Rose dan, want ik had een jurkje aan. Die man: 'Ja wat zit daar?' Rose: 'Mijn fietssleutel, pas maar op, heel dodelijk' Die man: 'Ja niet zo brutaal doen! Hoeveel verdienen jullie per uur?' Ik: 'Wat verdient u per uur?' Hij: 'Dat gaat jullie niks aan' Ik: 'Dan gaat dat van ons u ook niet aan' Hij: 'Stil! Wat zit er in die tas?' Ik: 'Mascara, oogpotlood, mijn mobiel, lipgloss, nagellak, zakdoekjes, geld, legitimatie' Hij: 'Oke, wat zit er daar?', vraagt hij zo aan Rose. 'Mijn portomonee' Hij: 'Wat zit er in die portomonee?' Rose: 'Een legitimatie' Hij: 'Wat nog meer?' Rose: 'Verder niks, is het verplicht meer dan een legitimatie mee te hebben of zo?' En echt, toen moesten we zo'n kaartje laten zien dat wij wel van het goede doel waren, konden we weer gaan, dan denk ik: Waarom vroeg je dat niet meteen...

    HAHAHA, geniaal. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tuilla schreef:
    (...)Nee echt, ik ging met Rose mee collecteren voor weet ik veel wat. Maar er zijn dus blijkbaar hier in de buurt ook van die kinderen die collecteren, alleen het geld dan zelf houden. En dat is dus zo strafbaar. Dus wij lopen daar over straat. En dan zijn Rose en ik al best wel brutaal. Komt er een politieauto. Ik: 'Wtf?' Die politie stapt uit. Die kerel: 'JA, TEGEN DE AUTO AAN STAAN EN BENEN WIJD' Pakt hij me zo aan de arm. Ik: 'Wat doe je?' Hij: 'Ja stil!' Voelt die man bij de plek waar je broekzakken hoort te zitten, bij Rose dan, want ik had een jurkje aan. Die man: 'Ja wat zit daar?' Rose: 'Mijn fietssleutel, pas maar op, heel dodelijk' Die man: 'Ja niet zo brutaal doen! Hoeveel verdienen jullie per uur?' Ik: 'Wat verdient u per uur?' Hij: 'Dat gaat jullie niks aan' Ik: 'Dan gaat dat van ons u ook niet aan' Hij: 'Stil! Wat zit er in die tas?' Ik: 'Mascara, oogpotlood, mijn mobiel, lipgloss, nagellak, zakdoekjes, geld, legitimatie' Hij: 'Oke, wat zit er daar?', vraagt hij zo aan Rose. 'Mijn portomonee' Hij: 'Wat zit er in die portomonee?' Rose: 'Een legitimatie' Hij: 'Wat nog meer?' Rose: 'Verder niks, is het verplicht meer dan een legitimatie mee te hebben of zo?' En echt, toen moesten we zo'n kaartje laten zien dat wij wel van het goede doel waren, konden we weer gaan, dan denk ik: Waarom vroeg je dat niet meteen...


    Iel wat een pedo ;x
    Ja idd had dat eerder gezegd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Balloonatic schreef:
    (...)
    HAHAHA, geniaal. (krul)
    Die man was zo dom -.-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Referee schreef:
    (...)

    Tsja..
    Maar ja, ik bemoei me er maar niet te veel mee. Ik weet niet wat er allemaal tussen jullie is gebeurd, dus ik heb makkelijk praten (:

    Alleen pas wel op met de dingen die je allemaal zegt he. Voor je het weet wordt het tegen je gebruikt.

    Ghehe, meestal doe ik gewoon wel aardig tegen haar of ik negeer haar en ergens heb je wel gelijk hoor. ^^
    Maargoed. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als Kim er niet is he, dan mag ik zo het nieuwe topic openen toch:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    Als Kim er niet is he, dan mag ik zo het nieuwe topic openen toch:9~
    Uh, ja? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tuilla schreef:
    (...)Uh, ja? (:


    Uh, oke(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben te lui om dat deel van Love over te typen ghehehehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tuilla schreef:



    :9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik moest me moeder haar pc maken, ben ik meer dan een uur mee bezig geweest -,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En nu ga ik met de hond weg, en dan zet ik Thomas online (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    En nu ga ik met de hond weg, en dan zet ik Thomas online (:


    Ik ga aan Daaf schrijven. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga de wereld draait door even terug kijken, Vertonghen was er gister:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Trouwens, ik ging vandaag een Quickscan doen voor AK (kijken wat je wel en niet kent blablabla) en ik kende 53% ghehehe, dat is genoeg om een voldoende te staan dus(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.