• hallo Leute Ik wil ff me verhaal kwijt =D

Ik heb een half jaar vol gehouden op geen Th te luisteren
    Maa ik Moet het gewoon luistere wnt de muziek is verslafend ö

Weetje waar ik me het meeste aan Erger ?

Aan de Overfreakte Th fans Ö

aan th is dr niks ernstigs, Maar die sommige fans :S
    k denk dat ik daarom geen Th meer wou luistere,
    best DOm hea mrja :$

ik vind hun eigenlijk ng wel leuk :$

Ik hoop dat jullie niet boos op me zijn :$

dat wou ik ff kwijt <3

[ topic verplaatst door een moderator ]

I solemny swear i am up to no good

Ik heb echt haat aan hysterische fans die je half verstikken tijdens concerten!Maar toch blijf ik hun muziek luisteren maar niet zo heel veel meer als vroeger :').

Ik heb echt haat aan hysterische fans die je half verstikken tijdens concerten!Maar toch blijf ik hun muziek luisteren maar niet zo heel veel meer als vroeger :').

amen._O_

AAP

(...)
    amen._O_

haha =D

I solemny swear i am up to no good

Ik heb daar ook een hekel aan.Het zijn maar gewoon mensen.(knappé wel ). Ik bedoel,ik zou nooit een moord voor ze plegen.Maar er zijn veel mensen die er anders over denken.Of tijdens die concerten zijn er zoveel mensen die helemaal als hun komen.Opzich niet erg maar sommige overdrijven wel.En zijn er opeens super veel mensen die zeggen dat ze emo zijn en van Th houden juist daarom.Ik bedoel je hoeft niet Emo te worden of jezelf zo te noemen om naar Th te luisteren

The soul needs autumn.

Oke,ja ik ben hele harde fan..maar ik ben ni zo een heel gefreakte die hysterisch begint te wene en flauw te valle da ze tokio hotel zien.want dat; gaat erover.

i am not boos :'DD
    ik ben gwn fan , niet big fan ogf een DIE HARD fan
    gwn...fan xD

don't Worry...Be gay.

AMEN!

http://ciinderella-.tumblr.com/

i am not boos :'DD
    ik ben gwn fan , niet big fan ogf een DIE HARD fan
    gwn...fan xD
    Ik ben ook gewoon fan maar ik kan echt boos worden op die overdreven fans die bv. elkaar slaan en schoppen voor een stuk bezwete handdoek =')