• Ik voel me hier zo fucking baggerslecht. Ik zit echt zo hard te huilen. Mijn moeder is twee jaar geleden onderzocht met een ziekte waardoor ze nooit meer beter word, en ze gaat waarschijnlijk binnenkort overlijden, en ik heb haar al die tijd verwaarloosd omdat ik me niet teveel aan haar wou hechten, zodat het minder zeer zou doen als ze eenmaal overleed, maar nu is het enige wat ik wil doen is bij haar zijn. Ik heb er zo'n spijt van van wat ik heb gedaan. En ik weet niet wat ik moet doen, ik zie haar maar een keer in de week, en na hoe ik haar behandeld heb ben ik echt bang dat ze niet meer van me houdt… ik wil haar echt niet verliezen, en ik ben echt wanhopig. En nu moet ik nog meer huilen. Verdomme.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wat je hebt gedaan is intuïtie en volkomen begrijpelijk, leg het je moeder uit, waarschijnlijk zal ze je begrijpen. Ik weet zeker dat ze even veel van je zult houden! Maak er de laatste dagen/weken/maanden wat moois van met je moeder. Heel veel sterkte, meid!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ten eerste je moeder zal altijd van je houden, maakt niet uit wat er gebeurd is. Een moeder zal NOOIT stoppen van haar kind te houden!
    Ten tweede moet je gewoon naar haar toe gaan en alles vertellen wat op je hart drukt. Hoe rot je je voelt. Ze zal je begrijpen en het zal ook haar opluchten.
    Daarna moet je gewoon proberen zoveel mogelijk met haar om te gaan en zoveel mogelijk bij haar te zijn.

    Succes en sterkte (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omniscience schreef:
    Ze houdt echt nog wel van je: je bent haar dochter!
    Ik denk, dat je haar misschien een brief moet schrijven of moet opbellen en haar vertellen wat je hier hebt gezegd. En dan proberen nog zo veel mogelijk leuke dingen te doen samen! (:

    Het is niet erg dat je moet huilen, it's only natural. Succes ermee & sterkte <33


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ohw dat is erg voor je zeg.

    Sterkte.

    Wat de andere al zeggen, ze houdt echt wel van je, ook al is ze erg ziek. Vertel het haar eerlijk, dat je het erg moeilijk vond en daarom in de steek heb gelaten beetje dan wet niet precies hoe het zit.
    Probeer haar iedere dag opkomen zoeken, kijk leuke films.

    echt heel veel sterkte(flower)


    What is youre favo scary movie?