• Ik voel me hier zo fucking baggerslecht. Ik zit echt zo hard te huilen. Mijn moeder is twee jaar geleden onderzocht met een ziekte waardoor ze nooit meer beter word, en ze gaat waarschijnlijk binnenkort overlijden, en ik heb haar al die tijd verwaarloosd omdat ik me niet teveel aan haar wou hechten, zodat het minder zeer zou doen als ze eenmaal overleed, maar nu is het enige wat ik wil doen is bij haar zijn. Ik heb er zo'n spijt van van wat ik heb gedaan. En ik weet niet wat ik moet doen, ik zie haar maar een keer in de week, en na hoe ik haar behandeld heb ben ik echt bang dat ze niet meer van me houdt… ik wil haar echt niet verliezen, en ik ben echt wanhopig. En nu moet ik nog meer huilen. Verdomme.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ze houdt echt nog wel van je. Ik zou het allemaal aan haar vertellen en je mag daar best bij huilen. Daar is echt niets mis mee. Ik zou haar zeggen dat je bij haar wil zijn en zou dat ook zoveel mogelijk proberen. Huilen is oké, het lucht op. Huil alles eruit en denk daarna even rustig na over je volgende stappen.
    Sterkte meis!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze houdt echt nog wel van je: je bent haar dochter!
    Ik denk, dat je haar misschien een brief moet schrijven of moet opbellen en haar vertellen wat je hier hebt gezegd. En dan proberen nog zo veel mogelijk leuke dingen te doen samen! (:

    Het is niet erg dat je moet huilen, it's only natural. Succes ermee & sterkte <33


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leg het uit? Ze zal het waarschijnlijk (proberen te) begrijpen. Van je houdt ze wel en ze zal vast de tijd die jullie nu nog hebben zo leuk mogelijk willen besteden alsnog.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Omniscience schreef:
    Ze houdt echt nog wel van je: je bent haar dochter!
    Ik denk, dat je haar misschien een brief moet schrijven of moet opbellen en haar vertellen wat je hier hebt gezegd. En dan proberen nog zo veel mogelijk leuke dingen te doen samen! (:

    Het is niet erg dat je moet huilen, it's only natural. Succes ermee & sterkte <33


    Maar dat kan dus niet, haar hele rechterkant is verlamd, en ze kan niet goed praten, of bewegen, of zelfstandige dingen doen. Ik heb haar echt in de steek gelaten..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Maar dat kan dus niet, haar hele rechterkant is verlamd, en ze kan niet goed praten, of bewegen, of zelfstandige dingen doen. Ik heb haar echt in de steek gelaten..
    Dan moet je gewoon naar haar toe gaan en het haar vertellen. Misschien dat jullie samen een film of serie kunnen kijken die jullie allebei leuk vinden? Of dat je haar verteld over dingen die je hebt gedaan of zo?
    Probeer in ieder geval iets met 'r te doen, anders heb je misschien nog ergere spijt als het te laat is...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sterkte.. echt waar.. ga haar zo vaak zien als je kunt, en vertel haar hoe je je voelt. <3


    ars moriendi

    Ahw, dat is echt rot, veel sterkte.
    Misschien moet je het haar vertellen?
    Ze zal het snappen denk ik.
    Ze houd nog wel van je. Zoals Omniscience zegt, je bent haar dochter.
    Echt heel veel sterkte.
    Ik was vandaag al in een rotbui, ik luister een zielig liedje, en nu lees ik jouw verhaal. Ik kreeg zelfs traanogen. ;x
    Het lijkt me vreselijk als mijn moeder dat krijgt.

    Ik zou zoveel mogelijk bij haar proberen te zijn.
    Ik weet gewoon zeker dat ze nog van je houd.!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 23:21 ]

    leg het haar uit. Zeg dat je spijt heb.
    Ze houd nog wel van je.
    Ze is verlamd lees ik. Je kunt gewoon een middagje een film gaan kijken of misschien vind ze het leuk om wat over jou leven te horen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awww lieverd toch :(

    Leg haar uit dat je spijt hebt en zeg dat je heel veel van haar houdt. Ga samen eens wat leuks doen. Een filmpje kijken ofzo :) Of bak een cake voor haar. Of vertel gewoon hoe het op school gaat of met je vrienden.
    Je moeder houdt echt wel van je, dat weet ik zeker.

    Sterkte(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tuurlijk houd ze nog wel van je,ze is je moeder. Geloof me ze zal het begrijpen als je het haar verteld,misschien zelfs zonder het te vertellen. Je reactie is echt niet zo vreemd. Maar het maakt niet uit wat je doet,het doet toch wel pijn.
    Ga wat vaker naar haar toe,deel de tijd die jullie nog hebben.
    Vergeet vooral niet dat ze hoe dan ook van je houd,en jij van haar. Dat is genoeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hobbelpaard schreef:
    Ze houdt echt nog wel van je. Ik zou het allemaal aan haar vertellen en je mag daar best bij huilen. Daar is echt niets mis mee. Ik zou haar zeggen dat je bij haar wil zijn en zou dat ook zoveel mogelijk proberen. Huilen is oké, het lucht op. Huil alles eruit en denk daarna even rustig na over je volgende stappen.
    Sterkte meis!



    Helemaal mee eens,,

    Sterkte(flower)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Nu denk ik echt aan 'the last song', die film. Maar ik denk dat als jij er nu voor haar bent, ze echt wel van je houdt. Ze houdt zoiezo van je, je bent haar dochter. Sterkte!


    Smile and live.

    Ze houd zeker wel van je! Je bent haar dochter. Je moet zeke rniet denken dat je moeder ook boos op je zal zijn, je kanje schuldig voelen. maar ze zal vats je exscusses aanvaarden als je gewoon eerlijk tegen haar zegt.
    En zegmaar weneer ze dood is, dan is het moelijk om niet te huilen en barst je in tranen uit. Maar weet dat ze voor altijd bij je zal zijn, altijd, inje hart, in je gedachten en dat mag je nooit vergeten. En probeer zo weinig te treueren, want ik heb gehoord dat je moeder jou kan voelen treuren als ze eenmaal weg is...
    Ik weet het klinkt als bullshit, maar het is waar..!

    Wat doe je dan hier nog? Ga je bij ma zijn en nog een leuke tijd hebben. En alle mooie herinneringen bewaren. X


    Some angels have no wings.

    Hobbelpaard schreef:
    Ze houdt echt nog wel van je. Ik zou het allemaal aan haar vertellen en je mag daar best bij huilen. Daar is echt niets mis mee. Ik zou haar zeggen dat je bij haar wil zijn en zou dat ook zoveel mogelijk proberen. Huilen is oké, het lucht op. Huil alles eruit en denk daarna even rustig na over je volgende stappen.
    Sterkte meis!


    Food.