• Toestemming wedstrijd

    Hallo,

    je hebt toestemming om te beginnen aan je fotowedstrijd. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Amused

    Regels!

    1. Je maakt zelf je foto's.
    2. Foto's van het internet is streng verboden! Als wij hier achter komen zullen we kijken wat de maatregelen zijn.
    3. Je levert je foto in voor of op de dag van de deadline. Als je dit niet doet en je hebt een goede reden, dan kijken we wat de maatregelen zijn. bijv:examen!
    4. Wanneer je niets hebt ingeleverd zonder goede reden of afwezigheid niet gemeld hebt, word je uit de wedstrijd gezet!
    5. Voor vragen kun je altijd bij mij of de juryleden terecht.

    Iedere ronde duurt 7 dagen. Per ronde vallen er 2

    Een face-paint wedstrijd iedereen weet wel (denk ik) wat dat is. zo niet moet je even op google kijken.


    ik heb 3 juryleden nodig:
    -rituals
    -fellatio
    -brownie

    ik heb 15 tot 20 mensen die willen deelnemen nodig.

    -Dominance









    deadline begint zodra ik 15 mensen heb.

    groetjes swendy

    (flower)

    opdracht 1:
    maak een face-paint van iets wat je een zomer gevoel geeft bijvoorbeeld: de zon, een bloem.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 22:58 ]


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    ik wil wel meedoen! :D
    alleen 1 vraagje... Moet je op je eigen gezicht iets 'tekenen' of mag dat ook bij een vriendin of een zusje ofzo? ;$


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    sorry sorry sorry!
    ik kan toch niet meedoen. we hebben geen schmink ofzo.. xd


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik heb dus even een vraagje: Moet je het hele gezicht gebruiken of mag een gedeelte ook?
    Als een gedeelte ook mag, wil ik wel meedoen, als we genoeg schmink hebben(A) En als mijn moeder het niet erg vindt, nou ja, dan nog, ik doe het gewoon, of wacht, hoe zet ik foto's op mijn laptop?:$ Vraag ik wel aan mijn pa
    Edit: Laat maar zitten, ik weet dus echt niet hoe ik foto's op mijn laptop moet zetten, zelfs niet na het gevraagd te hebben aan m'n pa

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 15:39 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik wil wel meedoen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ImmaWolf schreef:
    Ik heb dus even een vraagje: Moet je het hele gezicht gebruiken of mag een gedeelte ook?
    Als een gedeelte ook mag, wil ik wel meedoen, als we genoeg schmink hebben(A) En als mijn moeder het niet erg vindt, nou ja, dan nog, ik doe het gewoon, of wacht, hoe zet ik foto's op mijn laptop?:$ Vraag ik wel aan mijn pa


    Ik denk dat je wel een deel van je gezicht mag doen, het gaat er toch om dat je je eigen fantasie gebruikt? (:

    BR0WNIE schreef:
    (...)

    Ik denk dat je wel een deel van je gezicht mag doen, het gaat er toch om dat je je eigen fantasie gebruikt? (:

    Dat is waar, maar ik dacht: Laat ik het voor de zekerheid maar even vragen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik doe mee.


    Some angels have no wings.

    Gaat dit nog wel verder?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik wil meedoen:D


    Where words fail, music speaks

    Ik wil ook wel meedoen.


    <3

    Ik heb een pb'tje naar haar gestuurd of ze nog verder wilt, anders neem ik het over. (:

    BR0WNIE schreef:
    Ik heb een pb'tje naar haar gestuurd of ze nog verder wilt, anders neem ik het over. (:


    jah ik had ook al gestuurd ;P maar als jij hem overneemt ben ik dan nog steeds jury?

    oww heey jij was ook jury ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wedstrijdhouder stopt er mee, slotje