• Ja, ik heb morgen een wiskunde toets, ik ben alleen zo dom om m'n boek op school te laten liggen x]

    Is er niet stiekem iemand die in VWO 4 zit en wiskunde B methode Getal & Ruimte heeft? Zo ja, heb je een samenvatting of kan je de belangrijkste puntjes neerzetten? Mensen uit m'n klas reageren niet op msn, die zijn te druk bezig met leren.. -.-'

    In ieder geval, is dat jullie ook wel eens gebeurd? (Ik had dat vorig jaar en het jaar daarvoor zo vaak met Frans ook, trouwens, haha)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 16:59 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    BR0WNIE schreef:
    Ik heb hetzelfde boek én 4vwo, maar dan wiskunde A. Sorry.
    Welk hoofdstuk is het?


    Hoofdstuk 4.. *hoopt*


    It ain't broke, so don't fix it.

    4 VWO én Getal & Ruimte, maar dan wiskunde A (cat) Helaas. En ja ik heb het ook wel 'ns gehad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, ik heb Getal&Ruimte, wiskunde B, maar dan 5V :P
    Waar gaat het over? Welk hoofdstuk? Ik heb het deel 2 boek wel...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heb je nog dat boek nodig of staat het doorgestreept omdat je het niet meer nodig hebt? :')
    Nee, ik heb dat nog nooit gehad, omdat ik op de een of andere manier geen kluisje meer mag en dus ook geen plek heb om ergens een boek te laten.


    Felix

    het enige boek met getal en ruimte is mijn zus klas 1 havo/vwo en ik mavo/havo en klas 5 van mijn broer met B en D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb ik eigenlijk nog bijna nooit gehad, maarja de banken op onze school zijn ook zo klein dat je er amper iets in kúnt leggen... xd
    Maar nee, kan je ook niet helpen. o:
    Heb je geen toffe leerkracht?
    Als je het uitlegt mag je 'm misschien morgen maken, is al vaker gebeurd in onze klas.
    Maar dan niet met wiskunde, dat is een heks. ;d


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb maar wiskunde C en ik zit in VWO5 dus sorry.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sorry, heb alleen Getal&Ruimte 1vwo. (:


    Opgeven is geen optie.

    Sweeney schreef:
    4 VWO én Getal & Ruimte, maar dan wiskunde A (cat) Helaas. En ja ik heb het ook wel 'ns gehad.

    ik kan je niet helpen.. ik heb het boek niet, maar als je zegt waarover het gaat, akn ik miss helpen. maar uitleggen doe ik niet ik faal zelf zwaar voor wiskunde


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JongEnBlond schreef:
    Ja, ik heb Getal&Ruimte, wiskunde B, maar dan 5V :P
    Waar gaat het over? Welk hoofdstuk? Ik heb het deel 2 boek wel...


    Hoofdstuk 4, deel 2 heb ik hier ook thuis in de kast staan.. Toch bedankt, haha!


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mimiee schreef:
    Heb ik eigenlijk nog bijna nooit gehad, maarja de banken op onze school zijn ook zo klein dat je er amper iets in kúnt leggen... xd
    Maar nee, kan je ook niet helpen. o:
    Heb je geen toffe leerkracht?
    Als je het uitlegt mag je 'm misschien morgen maken, is al vaker gebeurd in onze klas.
    Maar dan niet met wiskunde, dat is een heks. ;d


    Oh nee, dat mag sowieso niet. De toets is al drie keer verplaatst, omdat er problemen waren. En dan zeggen ze op school dat het je eigen schuld is en tsja, dat is het ook, natuurlijk.


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik heb ook getal&ruimte, maar zit in de tweede haha. Dat had ik ook heel vaak, maar een meisje uit mijn klas woont 4 huizen verderop dusja ;x


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik leer nooit voor wis en toch haal ik atlijd voldoendes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    hopen dat het is goed gegaan;0


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.