• Verhaallijn
    Komt nog, zoals gewoonlijk.

    Rollen
    Beste vriendin Miller - Gryffindor, Ravenclaw of Hufflepuff
    Nicht Miller - Gryffindor
    Aria
    Beste vriend Scorpius - Gryffindor
    Vijand Miller - Slytherin
    Styles

    Informatie
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd en leerjaar:
    Afdeling en reden:
    Toverstok en patronus:
    Uiterlijk: Van een bekend persoon. Lea Michele, Cheryl Lloyd en Niall Horan zijn al bezet
    Bloed:
    Familie: Foto's, namen en beroep/afdeling
    Hobby's:
    Relatie met Miller:
    (eventueel) Favoriete vak en waarom:
    (eventueel) Minst favoriete vak en waarom:
    Extra?

    # Miller is ingedeeld bij Gryffindor
    # Miller is veertien jaar oud en zit in het vierde jaar
    # Miller is volbloed

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 14:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik wil beste vriendin Miller wel invullen :)


    You don't know what you got until is gone

    YES SCORPIUS. :9~

    Edit; Ik maak vanavond na het douchen een personage!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 16:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aaaaii, ik ben slecht in rollen, maar kun je please melden wanneer hij online staat?:9~


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Abilities schreef:
    Aaaaii, ik ben slecht in rollen, maar kun je please melden wanneer hij online staat?:9~


    Yes I can. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: beste vriendin Miller
    Volledige naam: Valery Zavana Jones
    Leeftijd en leerjaar: 15 en 5e jaar
    Afdeling en reden: Gryffindor. Valery gaat voor haar vrienden door het vuur. Het maakt haar niet uit wat ze voor hun moet doen. Valery is dapper, ze gaat geen uitdaging uit de weg en durft alles.
    Toverstok en patronus: Valery’s patronus is een beer. Valery is net als de beer nergens bang voor en stoer. Haar toverstok is 23,4 cm, kersenhout met een kern van eenhoornhaar.
    Uiterlijk:

    (candice Swanepoel)
    Bloed: Valery is bloedzuiver maar haar familie zijn wel bloedverraders want ze zijn tegen Voldemort.
    Familie: haar moeder heet Eva(43)(cameron diaz). Ze werkt op het ministerie van toverkunst als hoofd van het Magisch Arrestatie Team. haar vader heetTom(47) (Hugh Grant), hij is een schouwer. Valery heeft ook een zus Xiara(Doutzen Kroes). Xiara is 18 en zit in het 7e jaar bij Gryffindor. Haar broer Josh(24) (ben barnes) geeft les op Hogwarts als leraar oude runnen. Hobby's: Valery is gek op muziek, sporten en jongens kijken. Ze is ook vaak bij haar vrienden te vinden.
    Relatie met Miller: Valery en Miller zijn al heel lang beste vriendinnen.
    Favoriete vak en waarom: verzorging van fabeldieren, Valery is dol op dieren.
    Minst favoriete vak en waarom: Astronomie. Dit vindt ze zó saai. Ze valt letterlijk in slaap.
    Extra: Valery is heel populair. Valery heeft een uiltje, Mips

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 17:40 ]


    You don't know what you got until is gone

    Ik wil heel graag rol invullen voor beste vriendin, maar ik ga nu net naar het crematorium om oma op te zoeken. En ik weet niet hoe laat ik thuis ben, maar als het te laat is wordt het dus pas morgen alleen dan is de crematie..D:
    En ik snap het als jij intussen verder wilt.x]


    everything, in time

    Rol:Vijand Miller
    Volledige naam:Parker Von Monroe
    Leeftijd en leerjaar:Parker is 15 jaar en zit in het 5de leerjaar.
    Afdeling en reden:Dat Parker bij Slytherin zou zitten wist men al toen ze in de wieg lag. Alle generaties die haar voor op Hogwarts gingen, zaten namelijk ook bij Slytherin. De afdeling van die veel duistere tovenaars heeft voortgebracht is waar Parker echt thuishoord. De sluwheid waar Slytherin bekend om staat, onbreekt ook zekker niet bij haar.
    Toverstok en patronus:Parker heeft een Walnoot toverstok van 32.6 cm lang met als kern puur drakenbloed.
    Parker heeft als Patronus een pauw. Vanwege Parker haar trots, zelfvertrouwen, schoonheid en arrogantie.
    Uiterlijk:

    [ariana grande]
    Bloed:Parker is een echte volbloed, en dat is iets waar ze trots op is.
    Familie:
    Parker haar vader;
    -Finn Von Monroe(42), al sins zijn 18 een dooddoener, maar werkt als dekmantel bij het minesterie van toverkunst. Hij is hoofd van het Departement van Magische Wetshandhaving.

    [Matthew Morrison]
    Moeder van Parker;
    -Kirsten Von Monroe, is op haar 41 overleden.
    Broer van Parker;
    Dexter Von Monroe(17), Dexter is een jaar blijven zitten en zit nu in het 6de jaar op Hogwarts, bij Slytherin.

    [Christofer Drew]
    Hobby's: Toen Parker 12 werd, kreeg ze een camera van haar moeder. zinsdien maakt ze het liefst overal foto's van en neemt ze hem overal mee naartoe. Van haar vader heeft ze haar muziekale kant. Parker heeft een prachtige stem, die ze aan iedereen wilt laten horen.
    Verder is Parker natuurlijk altijd te vinden bij haar vriendinen, waarmee ze maar al te graag over andere mensen praat.
    Relatie met Miller: de eerste keer dat Parker, Miller zach. wist ze al dat ze geen vrienden gingen worden. Er is nooit een verklaring geweest, voor de haat die ze aan elkaar hebben. Maar dat Parker heeft besloten, Miller het leven zuur te maken, was al bij de eerste keer oogcontact duidelijk.
    Favoriete vak en waarom:Verweer tegen de zwarte kunsten, is een vak dat Parker enorm makkelijk afgaat. Ze hoeft amper een vinger uit te steken, wil ze een goed cijfer halen.
    Minst favoriete vak en waarom:Kruidenkunde. Parker haat het om vies te worden.
    Extra;Parker heeft sins haar moeder is overleden een Fretje, genaamd Puck. Hij is enorm trouw en gaat werkelijk overal mee naartoe.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 20:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Progeny schreef:
    Ik wil heel graag rol invullen voor beste vriendin, maar ik ga nu net naar het crematorium om oma op te zoeken. En ik weet niet hoe laat ik thuis ben, maar als het te laat is wordt het dus pas morgen alleen dan is de crematie..D:
    En ik snap het als jij intussen verder wilt.x]


    Ik ga nog niet beginnen, dus je kan straks ook nog invullen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Africa schreef:
    Rol: beste vriendin Miller
    Volledige naam: Valery Zavana Jones
    Leeftijd en leerjaar: 15 en 5e jaar
    Afdeling en reden: Gryffindor. Valery gaat voor haar vrienden door het vuur. Het maakt haar niet uit wat ze voor hun moet doen. Valery is dapper, ze gaat geen uitdaging uit de weg en durft alles.
    Toverstok en patronus: Valery’s patronus is een beer. Valery is net als de beer nergens bang voor en stoer. Haar toverstok is 23,4 cm, kersenhout met een kern van eenhoornhaar.
    Uiterlijk:

    (candice Swanepoel)
    Bloed: Valery is bloedzuiver maar haar familie zijn wel bloedverraders want ze zijn tegen Voldemort.
    Familie: haar moeder heet Eva(43)(cameron diaz). Ze werkt op het ministerie van toverkunst als hoofd van het Magisch Arrestatie Team. haar vader heetTom(47) (Hugh Grant), hij is een schouwer. Valery heeft ook een zus Xiara(Doutzen Kroes). Xiara is 18 en zit in het 7e jaar bij Gryffindor. Haar broer Josh(24) (ben barnes) geeft les op Hogwarts als leraar oude runnen. Haar anders broer Joe(Orlando Bloom) is op zijn 17 omgekomen door een mysterieus ongeluk. (Anders zou hij nu 25 zijn)Zijn lichaam is nooit terug gevonden dus ze gaan er van uit dat hij dood is.
    Hobby's: Valery is gek op muziek, sporten en jongens kijken. Ze is ook vaak bij haar vrienden te vinden.
    Relatie met Miller: Valery en Miller zijn al heel lang beste vriendinnen.
    Favoriete vak en waarom: verzorging van fabeldieren, Valery is dol op dieren.
    Minst favoriete vak en waarom: Astronomie. Dit vindt ze zó saai. Ze valt letterlijk in slaap.
    Extra: Valery is heel populair. Valery heeft een uiltje, Mips

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 17:41 ]


    You don't know what you got until is gone

    Oei, ik heb hier echt geen rol voor! D=
    maar ik wil em lezen, kun je het me melden!?:9~


    Love is louder.

    Rol: Beste vriendin Miller
    Volledige naam: Rosanne Ayla Middleton
    Leeftijd en leerjaar: Vierde, 14
    Afdeling en reden: Gryffindor. Rosanne werd in dezelfde afdeling gezet als haar Dreuzeltelg moeder Margot. Iedereen had nogthans verwacht dat Rosanne haar Volbloed vader zou opvolgen en in Ravenclaw zou worden ingedeeld maar de Sorteerhoed zei dat Rosanne zo hard op haar moeder leek, innerlijk en uiterlijk, dat hij bijna niet durfde om haar niet in Gryffindor te zetten
    Toverstok en patronus: Rosanne's toverstok is 26.8 centimeter lang, van taxushout met hartenbloed van een Hongaarse draak als kern. Rosanne's moeder had bijna net dezelfde toverstok als zij, alleen was die van haar 2.3 centimeter korter.
    Rosanne's moeder had als patronus een paard en haar vader een arend. Rosanne's partonus is een mengeling van beide. Rosanne's patronus is een prachtige Pegasus
    Uiterlijk:


    Bloed: Halfbloed
    Familie: Volbloed vader; Aaron James Middleton, werkt op het Ministerie van Magie. Dreuzeltelg moeder, Margot Lolita Williams, heeft in Dreuzellonden een eigen kledingzaak van haar eigen kledingslijn Rosanne. Genoemd naar haar enigste dochter.
    Hobby's: In Dreuzellonden bespeelt Rosanne als hobby gitaar. Maar Rosanne is niet zo braaf als dat ze er uit ziet. Ze voetbalt ook constant als ze in de vakantie thuis is. In Hogwarts is Rosanne Jager in het zwerkbalteam van Gryffindor
    Relatie met Miller: Rosanne en Miller hadden vanaf de eerste moment een goede band. Soms hebben ze wel eens ruzie met elkaar maar ze leggen hun ruzie altijd wel dezelfde dag terug bij
    Favoriete vak en waarom: Verweer Tegen de Zwarte Kunsten. Het is haar beste vak
    Minst favoriete vak en waarom: Toverdranken, ze laat altijd wel haar ketel een keertje ontploffen
    Extra: Rosanne heeft al sinds het tweede een crush op James Sirius Potter maar alleen Miller weet dit.


    Margot Lolita Williams


    Aaron James Middleton

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 17:05 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    OLDROSES schreef:
    Oei, ik heb hier echt geen rol voor! D=
    maar ik wil em lezen, kun je het me melden!?:9~


    Ghehe tuurlijk! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    YES SCORPI IS AWESOME! :)
    okaay, ik wil sowieso lezenn, dus laat me dat sowieso even weten alsjebliieeftt :9~

    oh, en ik wil wel een beste vriend in vullen voor hem ;
    edit ; damnn. Hoe oud is Scorpius?:P

    Rol:beste vriend van Scorpius Malfidus
    Volledige naam: Alex Noël Osment
    Leeftijd en leerjaar:14, derde leerjaar
    Afdeling en reden:Griffoendor, het is niet echt bekend wat de reden hiervoor is. Alex houdt dat het liefst voor zichzelf. Ze zeggen dat het komt omdat zijn moeder daar ook zat, terwijl zijn vader een Zwadderaar is. Alleen heeft Alex de overheersende genen van zijn moeder.
    Toverstok en patronus:Zijn patronus is een siberische Husky,omdat dat precies bij hem past. Deze wordt opgeroepen met behulp van een 20.1 cm lange toverstok van taxushout, en de kern van een draak.
    Uiterlijk: Van een bekend persoon. Hutch Dano, maar dan met een jonger gelaat.En zijn ogen zijn blauw.
    Bloed:Volbloed.
    Familie: Foto's, namen en beroep/afdelingzijn moeder Jamienen zijn [vader Mitchel
    Hobby's:Alex is een van de jongens die bij het zwerkbal van Griffoendor zit, als Jager. Hij houdt ook van ongein trappen, en meiden. Ook maakt hij zelf graag muziek op zijn akoestische gitaar.
    Relatie met Miller:Laten we het er op houden, dat ze ooit verliefd op elkaar zijn geweest. Ze hebben geen relatie gehad, maar zijn er wel als vrienden uitgekomen.
    (eventueel) Favoriete vak en waarom:Toverdranken. Dit is hét vak waar hij dingen kan uitproberen wat hij altijd al wilde. Zoals hij thuis vaak deed, met groenten, fruit en sauzen, maar dan in een gewone pan.
    (eventueel) Minst favoriete vak en waarom:Waarzeggerij, wat hij vaakt skipt.
    Extra?
    Hij is zeker geen gevoelige jongen, niet iemand die zijn gevoel snel laat zien. Hij is erg luchtig. Heeft zijn overhemd wel altijd aan, maar zijn stropdas heel losjes. Ook zijn cape heeft hij wel om, maar meer omdat het een teken van waardering en respect is voor zijn school. Als het koud wordt, weigert hij een trui aan te doen, maar draagt dan een spencer.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Stiekem vindt ik dit mega-awesome. Ik heb nog niet eens een samenvatting en er zijn al mensen die het willen lezen. Bless you, guys! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb hem nu helemaal ingevuld., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''