• En met haar bedoel ik mijn peettante. Ze is pas gescheiden van mijn peetoom - de broer van mijn vader - doordat ze erachter is gekomen dat mijn oom al 1,5 jaar vreemd ging. Hij wilde niet meer verder met mijn peettante. We kregen zo'n half jaar geleden een telefoontje over dat ze sinds 2 weken appart woonde. Dit hadden we niet verwacht, het was echt een schok.

    Mijn tante is door de stress en alles heel veel af gevallen. Kan niet meer slapen en alles. Ze hebben een kind. Het meisje is nu om de week bij de andere ouder. Vandaag ben ik jarig, en waren ze vanmiddag op bezoek. Mijn oom was eerder geweest, voor mijn tante en nichtje. Maar je ziet gewoon de pijn als je naar haar kijkt. Ik vind dit zo zielig voor haar. Ook vroeg ze meteen aan ons mam - zachtjes - of dat mijn oom al was geweest en zo. Ze moest bijna huilen.

    Sorry ik zat hier gewoon echt mee, vandaar dit topic

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 21:52 ]


    <3

    wat erg voor haar, heb net ook ongeveer zoiets meegemaakt , ik kan echt goed begrijpen dat ze zich ongelofelijk slecht voelt!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Aaawh! Wat erg!! Ik voel echt mee met haar ookal ken ik jou en je peettante niet!