• Ik ga over 3 weken naar Berlijn met heel 4 havo. En ik heb er dus totaal geen zin in. We moeten met 6 ofzo op een kamer, maar aangezien ik helemaal geen vriendinnen daar heb ofzo weet ik echt totaal niet bij wie ik moet. Ik hoef geen reacties van maak van vriendinnen ofzo, want dat gaat hem dus echt niet worden. Of ze mogen mij niet, of ik hun niet, ik pas er in elk geval gewoon niet tussen. Alleen weet ik dus niet zo wat ik nou met die kamer indeling moet doen.. Het liefst ga ik gewoon niet mee, maarja, dat is natuurlijk ook geen optie. Help? ;[


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    je ziek melden?;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Euhm, je iPod meenemen en een paar boeken?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik herken dat gevoel echt heel erg. D: Uiteindelijk is er vast wel een groepje waar je bij kunt liggen, niet? Misschien is het niet de meest aangename manier om de nacht door tre brengen, of zo, maar dan lig je in elk geval niet alleen wat een kut gevoel is en je gaat er niet aan dood.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 20:24 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ga gewoon mee en maak er voor jezelf het beste van., ik weet niet of er überhaupt mensen zijn die je wel mag in die klas maar dat denk ik haast van wel ;) ga hun dan gewoon lastig vallen op de kamer en lekker bij hun hangen tot je gaat slapen ;)


    Never forget the things that make you smile

    Ookal heb je niemand ga gewoon mee, geniet van de stad en al..
    En misschien omdat je dan met hen op een kamer slaapt dat je beter met hen overweg kunt =)


    Stop wishing, Start doing..

    Cake schreef:
    Ga gewoon mee en maak er voor jezelf het beste van., ik weet niet of er überhaupt mensen zijn die je wel mag in die klas maar dat denk ik haast van wel ;) ga hun dan gewoon lastig vallen op de kamer en lekker bij hun hangen tot je gaat slapen ;)


    Jawel, alleen hebben die waarschijnlijk niet heel veel zin in mij..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Depulso schreef:
    je ziek melden?;O


    Dat gaat m'n moeder dus niet pikken. Ik heb al per ongeluk gezegd dat ik geen zin had, dus dat gelooft ze nooit. ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Er is vast wel een groepje waar je bij mag;) of een groepje wie nog iemand nodig heeft(:
    En bekijk het zo: Het is alleen maar voor het slapen(: geniet overdag van de stad:'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    Er is vast wel een groepje waar je bij mag;) of een groepje wie nog iemand nodig heeft(:
    En bekijk het zo: Het is alleen maar voor het slapen(: geniet overdag van de stad:'D


    Ja, overdag.. Dan moeten we winkelen enzo, en heb ik weer niemand.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, overdag.. Dan moeten we winkelen enzo, en heb ik weer niemand.


    hmm ik ken je gevoel wel(flower) is er echt niemand waar je het een beetje mee kan vinden?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nja, als je overschiet ga je er gewoon bij liggen. Maak er het beste van.
    Vergeet zeker niet je mp3, leesvoer en ander anti-verveeldingetjes.

    Je zit waarschijnlijk overdag toch overal buiten op die kamer, dus dan geniet je maar extra van de overdag. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Smeagol schreef:
    (...)

    hmm ik ken je gevoel wel(flower) is er echt niemand waar je het een beetje mee kan vinden?


    Jawel, maar het probleem is dat die mensen dan weer allemaal vriendinnen hebben waar ik het totaal niet mee kan vinden. Ik heb één goede vriendin, maar de meesten van haar vriendinnen mogen mij niet (of nouja, kennen me niet, en gaan daarom raar tegen me doen). En voor de rest zijn er wel een paar aardige meisjes in de klas, maar die hebben zo'n hecht groepje, daar kom je gewoon niet tussen, zucht..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    afwachten en zien waar je terecht komt, het zal heus wel meevallen dan (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    afwachten en zien waar je terecht komt, het zal heus wel meevallen dan (:


    Nja, wss zullen we wel zo'n briefje in moeten leveren. Zal ik dan maar gewoon niemand opschrijven ofzo..?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat ken ik.. Kun je niet zeggen dat je heimwee hebt of iets dergelijks?