• Hi,

    kunnen jullie je ook zo ergeren aan onzinnige schoolvakken? Ik vind o.a tekenen, muziek, studieles en drie uur gym per week (maak er dan 2 van) onzinnig. Ik bedoel, tekenen kan je net zo goed met handvaardigheid samenvoegen en studieles kan samengaan met mentoruur.
    In die overige twee uur kan je dan beter huiswerktijd geven, zodat wij ook nog vrije tijd overhouden.
    Wat vinden jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    LENI schreef:
    Eerlijk gezegd niks.. het is heel belangrijk voor je beroep later.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    maatschappij technologie en mentorles mag van mij wel weg.


    Believe in yourself, change the world.

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Maar dat is niet echt onzinnig, natuurkunde en scheikunde zijn handig voor anderen.
    Maar heeft iemand nou al iets gehad aan muziek?

    Ja, anderen, maar niet voor mij. Ik haatte het, en ik snapte er níets van.
    Ik heb nu E&M als profiel, en dar zitten ze niet in en ik ga er níets mee doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had muziek in de eerste, daarna nooit meer. Verder heb ik tekenen in mijn profiel, en ik vind het echt wel prettig dat ik dat heb. Gewoon drie uur in de week waar je niet zoveel bij na hoeft te denken.
    Studieles heb ik niet, mentoruur valt bijna altijd uit en ik heb twee uur gym. Ik heb niet veel te klagen. 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Muziek
    Beeldende Vorming
    Verzorging
    Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken
    Levensbeschouwing vind ik wel belangrijk omdat ik redelijk streng Katholiek ben en gym is goed voor je lichaam, maar dat mag ook wel weg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je hoeft je hersensen niet te gebruiken bij tekenen en muziek. Teminste ik deed dat niet. Ik deed maar gewoon wat. Maar ik mis wel muziek. Tekenen, muziek, gym vind ik dat ze ontspanvakken zijn.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Tekenen, muziek, etc. zijn allemaal voor je algemene ontwikkeling, en dat vind ik toch redelijk belangrijk, hoor. En in het normale leven merk ik ook wel dat ik het toch echt gebruik, hoor.

    Daarbij, als ze dat soort vakken niet geven, heb je of vijf uur Frans (ofzo), of anders hebben ze niet genoeg uren.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Gym en maatschappijleer.
    Ach, ik ben er vanaf. Alhoewel, op mijn nieuwe opleiding heb ik ook een soort van gym, maar dan ga je kinderspelletjes doen enzo. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind alleen gym zo nutteloos. Je leert er niet echt iets van, het is te weinig om je conditie te verbeteren ofzo en wát je dan wel leert, gebruik je waarschijnlijk nooit. Ik bedoel, je gaat later niet dagelijks over een kast heen springen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiskunde.(krul)


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    levensbeschouwing en algemene natuurwetenschappen );


    Travel far enough, you'll meet yourself