• Nu ik een nieuwe laptop heb, installeerde ik daarnet enkele van mijn Sims 2 pakketten. Ik dacht: bestaat desims2.nl nog? Er was ooit sprake geweest dat die zou verdwijnen omdat Sims 3 uit zou komen.

    Nu keek ik en zag dat het nog bestond. Echt jeugdsentiment! Ik ben zowat opgegroeid met die site. Daar begon ik voor het eerst met schrijven -dagboeken-. Die fora zijn echt grappig. Ik zag dat ik wel duizend keer in een berichtje dezelfde smiley zette ofzo. x'D

    Er wordt nog wel gepost, maar niet actief. Is best jammer want het heeft echt vele mensen op de been geholpen. Het was er een leuke bende. Net als hier. Hier wordt ook naar andermans problemen geluisterd en het is hier ook altijd leuk.

    Ha, oude tijden. Hebben jullie zo nog sites waarvan je dit denkt?:Y)
    Edit: Wat waren jullie nicknames? Misschien herken ik jullie? =D

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 20:40 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh ik zoek geen nieuwe site. Heb zo snel ook geen hulp nodig want ik was vroeger zowat verslaafd en ken zo goed als alle kneepjes. =P


    Haha, ik dacht, mocht je ooit een bug krijgen ofzo. handige site hoor ;] Staan ook leuke nieuwe doelendie je met sims kan proberen te dingesen ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, ik dacht, mocht je ooit een bug krijgen ofzo. handige site hoor ;] Staan ook leuke nieuwe doelendie je met sims kan proberen te dingesen ;D

    Ik heb fantasie genoeg. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Soundeffect schreef:
    Haha, ik zat ook altijd op de site 8D
    nu nog voor downloads


    I´m nothing special.