• De stelling van vandaag luidt:
    Een jaar vrij (waarin jongeren reizen, werken, etc.) na de middelbare school is totale tijdverspilling.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is juist goed voor je eigen ontwikkeling. Oneens (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Quixotic schreef:
    Oneens, je kan veel leren in zo'n vrij jaar en het kan je goed doen na 4, 5 of 6 jaar middelbare school.


    Everything is worse without music.

    Oneens, als je gaat reizen leer je veel van de wereld. En volgensmij zit je daarna juist vol frisse moed en gedachtes en kan je er weer tegen aan.
    Ik zou ook heelgraag na school een jaartje gaan reizen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nee. Dan doe je eens nieuwe ervaringen op en dat is nooit slecht. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    het is zeker geen tijdverspilling. Je kunt toch niet van iedere scholier al verwachten dat 'ie op zijn 15 al weet welke richting hij op wil en wat hij later wil worden? Een jaar reizen is juist goed voor mensen die niet weten wat ze willen en zo misschien wel een stukje van zichzelf ontdekken en de wereld. Oneens dus.

    Oneens... Mijn zus is toen een jaar naar amerika gegaan, en heeft daar veel van geleerd enz.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Quixotic schreef:
    Oneens, je kan veel leren in zo'n vrij jaar en het kan je goed doen na 4, 5 of 6 jaar middelbare school.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens, zo'n jaar kan juist goed zijn als je nog niet weet wat je wil, etc.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Romeo schreef:
    Oneens, zo'n jaar kan goed gebruikt worden voor jongeren om echt goed na te denken wat ze willen, tot rust te komen en soms zelfs sommige operaties doen of door een hele verandering gaan die veel tijd nodig heeft. -zo.

    Eens met Ellen, oneens met stelling. ;'D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oneens(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Ik vind van wel. Alles wat je in dat jaar doet, kun je na je studies ook doen. Het is beter meteen verder te gaan, want na dat jaar hebben velen geen zin meer om verder te studeren en dan verspeel je je toekomst. Het beste is gewoon meteen door te doen en daarna te doen wat je wil. Heb je meteen al een goed diploma op zak
    Edit; Het is geen tijdverspilling. Het is alleen niet goed

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 11:03 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oneens. In dat jaar kan je juist heel veel leren en ervaring opdoen. Buiten dat kan je ook gewoon zonder dat jaar te wachten al gaan studeren, toch?


    “Love is a contradiction.”

    Dominance schreef:
    Nee, want school is tijdverspilling :'D


    To infinity and beyond •

    oneens, ik zie het wel zitten :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens, zo'n jaar kan goed gebruikt worden om jezelf terug te vinden, ervaring op te doen en na te denken over wat je wil gaan studeren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California