• Members of the WAG-gang
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi.
    Licor43 - Kim - WAG van Fernando Torres.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:08 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Referee schreef:
    (...)

    Ik volgens mij wel(joehoe)

    Oke nu verraad ik mezelf alsnog


    Anneeee heb je al antwoord op mijn vraag gegeven:D


    Welke vraag? Sorry ik zit met mijn hoofd echt ergens anders. Sorry!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    bonsoir Elena (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Azza schreef:
    (...)

    Welke vraag? Sorry ik zit met mijn hoofd echt ergens anders. Sorry!


    Nu moet ik even na denken over wat ik zei...

    Oja, plaatjes of je daar een speciale van wilt
    en waar geht het oveR?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    YO Nikki is volgens mij ook online..
    ALOHA NIKKI

    Als ze hier tenminste komt


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Megalomania schreef:
    (...)
    Haha, okay, ook goed. (krul) En is de titel dan nogsteeds Temptation of is het een andere titel? (:


    Nee, de titel klopt wel. Echt ik stress nu om een verhaal-,- En ik had een foto ergens in het topic van Jack gezet met Plaatjuh eronder (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tuilla schreef:
    (...)Noh ):

    Haha je merkt het vanzelf als je erin voorkomt, maar ik heb iedereen sowieso al voorbij zien komen dus don't worry. (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    NIKKIIIII *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Azza schreef:
    (...)

    Nee, de titel klopt wel. Echt ik stress nu om een verhaal-,- En ik had een foto ergens in het topic van Jack gezet met Plaatjuh eronder (:

    Ik heb hem :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lionel schreef:
    (...)
    Haha je merkt het vanzelf als je erin voorkomt, maar ik heb iedereen sowieso al voorbij zien komen dus don't worry. (flower)
    Haha oke :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Referee schreef:
    (...)

    Nu moet ik even na denken over wat ik zei...

    Oja, plaatjes of je daar een speciale van wilt
    en waar geht het oveR?


    Plaatjes mag je helemaal zelf weten.

    En het gaat over een meisje haar broer die gaat naar Arsenal. En ze mag van hem geen relatie krijgen met een van zijn medespelers, maar ze wordt toch verliefd op Cesc en hij op haar. Blablabla.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Megalomania schreef:
    (...)
    Ik heb hem :')


    Mooi, dan kan ik nu weer ademen halen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    (...)

    Plaatjes mag je helemaal zelf weten.

    En het gaat over een meisje haar broer die gaat naar Arsenal. En ze mag van hem geen relatie krijgen met een van zijn medespelers, maar ze wordt toch verliefd op Cesc en hij op haar. Blablabla.


    Hmm okee.. Dan geh ik wel eem aan de slag als het lukt:Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Godsamme ik ben echt een chaoot-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmm, nikki komt nog niet (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John