• Members of the WAG-gang
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi.
    Licor43 - Kim - WAG van Fernando Torres.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:08 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben mijn vorige jeugd weer aan het herbeleven. Ik ben terug begonnen met Harry Potter lezen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hahahaha(:
    Ik moet nog steeds HP 6 en het eerste deel van 7 zien


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maestro schreef:
    Ik ben mijn vorige jeugd weer aan het herbeleven. Ik ben terug begonnen met Harry Potter lezen (:

    Ghehe (: Ik heb ze té vaak gelezen, dan is het nu gewoon niet leuk meer om te lezen. Maar toch ga ik ze lezen voor de laatste film uitkomt. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mensen, kunnen jullie me helpen?

    Mijn beste vriendin is jarig, ze word 16 en gaat naar Walibi. Ze heeft mij en nog drie andere meegevraagd dus we gaan met ze vieren. Alleen ik heb er zo geen zin in, kan wel janken als ik er aan denk, zie er tegen op. Ik wil gewoon niet. Ik haat achtbanen en word altijd het buitenbeentje dat achter iedereen aanloopt. Maar ik haat achtbanen dan ook echt. En dan word ik weer degene die de hele dag op de jassen gaat letten als iedereen een achtbaan in is, en dat wil ik niet. We blijven daar de hele dag! Wat moet ik nou doen? Want ze wilt heel graag dat ik kom, maar ik wil echt niet. Mijn moeder zegt dat ik het moet afzeggen maar het is mijn enige echte beste vriendin. En de andere meiden die ze uitnodigt; één mag ik niet, en de andere heb ik nog nooit ontmoet.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik weet niet zo goed wat je dan moet doen.
    Ik snap dat je er echt heel erg tegenop ziet omdat je niet van achtbanen etc houd. Maar het is wel je beste vriendin...

    Lastig lastig


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja, want we blijven er een hele dag en kan wel janken, zo erg zie ik er tegen op. Ik vind er echt niks aan, ik haat het gewoon! Ik haat het écht. Dat weet ze, maar zelf is ze er helemaal gek van. En ik ben welles vaker gegaan en toen was ik degene die hele dag allemaal jassen moest dragen en zo, omdat ik nergens in wou.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Licor43 schreef:
    Mensen, kunnen jullie me helpen?

    Mijn beste vriendin is jarig, ze word 16 en gaat naar Walibi. Ze heeft mij en nog drie andere meegevraagd dus we gaan met ze vieren. Alleen ik heb er zo geen zin in, kan wel janken als ik er aan denk, zie er tegen op. Ik wil gewoon niet. Ik haat achtbanen en word altijd het buitenbeentje dat achter iedereen aanloopt. Maar ik haat achtbanen dan ook echt. En dan word ik weer degene die de hele dag op de jassen gaat letten als iedereen een achtbaan in is, en dat wil ik niet. We blijven daar de hele dag! Wat moet ik nou doen? Want ze wilt heel graag dat ik kom, maar ik wil echt niet. Mijn moeder zegt dat ik het moet afzeggen maar het is mijn enige echte beste vriendin. En de andere meiden die ze uitnodigt; één mag ik niet, en de andere heb ik nog nooit ontmoet.

    Oh, ik snap wat je bedoeld! Ik heb ook een vriendin die niet in achtbanen durft en als ik met mijn andere vriendinnen in de achtbanen gaan blijft zij maar de hele tijd wachten en dat is echt rot voor haar.

    Dus ik denk dat je naar je moeder moet luisteren, of met je vriendin moet praten, of misschien kan je haar zover krijgen dat zij gewoon met die drie naar Walibi gaat, en jullie met zn tweetjes wat anders leuks gaan doen?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind



    Deze geh ik wss bestellen (: ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:



    Deze geh ik wss bestellen (: ^^

    Ah, Leuk!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Megalomania schreef:
    Oh, ik snap wat je bedoeld! Ik heb ook een vriendin die niet in achtbanen durft en als ik met mijn andere vriendinnen in de achtbanen gaan blijft zij maar de hele tijd wachten en dat is echt rot voor haar.

    Dus ik denk dat je naar je moeder moet luisteren, of met je vriendin moet praten, of misschien kan je haar zover krijgen dat zij gewoon met die drie naar Walibi gaat, en jullie met zn tweetjes wat anders leuks gaan doen?

    Mijn ouders zeggen dat ik het moet afzeggen, want ze weten hoe erg ik pretparken haat en zo. Ik ga het eerlijk zeggen tegen haar, dat ik het gewoon niet zo leuk vind. En dat we daarna wel een keertje met ze tweeën afspreken en dat ik dan mijn cadeautje geef.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Licor43 schreef:
    (...)
    Mijn ouders zeggen dat ik het moet afzeggen, want ze weten hoe erg ik pretparken haat en zo. Ik ga het eerlijk zeggen tegen haar, dat ik het gewoon niet zo leuk vind. En dat we daarna wel een keertje met ze tweeën afspreken en dat ik dan mijn cadeautje geef.


    Voilaaaa, de oplossing
    (: (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ich geh essen!
    Adios!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga barbecueën, doei!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ben ik weer (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik open de volgende! En ik ga nu eten.
    En de pups waren schattig! Zo'n witte streep op hun voorhoofd, en een wit puntje op hun staart! Brb.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus