• Ik ben een meisje met lang haar, bijna tot aan mijn heupen.
    En nu wou ik eens van anderen weten:
    Vinden jullie korter mooier?
    Het hoeft niet heel te kort te zijn, maar een gemiddelde lengte.
    Denk erover om het eens te laten knippen.
    Maar dus, wat vinden jullie? ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Janaa schreef:
    Als er één ding is dat jij niét mag doen, is het je haar laten knippen. Kort zou niet mooi zijn bij jou, swann. Je bent mooi met je lange haar, dus houd het zo. :)


    Dankje, bief (;
    Maar mss wel in punt? (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Doe maar half lang

    ik vind lang haar persoonlijk mooier dan kort (A)

    Ligt aan je hoofd.

    Sommige staat lang haar mooier, ander korter.
    Over het algemeen vind ik korter haar mooier als je ouder wordt,
    like in de 30..

    Anyway, izkelf heb kort haar. Niet schouderlengte, maar nog wat korter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tot aan de heupen is wel erg lang :p
    Ik wou dat ook maar ik ben blij dat mijn haar niet zo lang is en niet kort :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik denk er ook over na mijn haar te laten kort knippen maar ik heb het niet zo lang als jij.
    i heb het tot mijn schouders dus een beetje half lang.
    als ik jouw was zou ik het doen ik bedoen: als je niks probeert blijft het altijd hetzelfde =D

    Dan haal je er twee centimeter af en laat je bv een pony knippen of zo xD kunnen ze ook niet meer zijken xD


    Love sheds light one the darkest of times

    At Nini: Jaa, maar als het er dan af is en ze is er niet blij van en het is echt niet mooi, zit ze er wel mee. En een heel lange tijd ook!
    Aan de andere kant heb je wel gelijk... als je het niet probeert, kan je ook niets weten...
    Ik had vroeger altijd heel kort haar, net tot onder mijn oren. Ik wil wel eens opnieuw heel kort gaan, maar ja... je zit wel lange tijd met de gevolgen! :'d


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Weet je ... Ik doe er al 2, bijna 3 jaar over om m'n haar weer te laten groeien. Je gaat er wel gigantische spijt van krijgen als het ineens kort is hoor!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Janaa schreef:
    At Nini: Jaa, maar als het er dan af is en ze is er niet blij van en het is echt niet mooi, zit ze er wel mee. En een heel lange tijd ook!
    Aan de andere kant heb je wel gelijk... als je het niet probeert, kan je ook niets weten...
    Ik had vroeger altijd heel kort haar, net tot onder mijn oren. Ik wil wel eens opnieuw heel kort gaan, maar ja... je zit wel lange tijd met de gevolgen! :'d


    Echt? omg, da wist ik nie!
    'k zou het wel niet doen!
    niet tot onder je oren!
    Past niet bij jou, vind ik. (:
    maar je moet zelf kiezen he (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Persoonlijk vind ik meisjes met lang haar altijd mooier.
    Dus ik zou zeggen laat het mooi lang ;)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben juist jaloers op jouw, ik heb mijn haar tot het midden van mijn rug :) Maar ik vind het dus mooi ;) Zorg alleen dat het niet bij je kont komt hahaha