• maar me onderlijf die slaap (krul)
    hoe zit het bij julie
    en het is middernacht(nerd)


    Shoganai i ne~

    Okee, ik heb toe net een bak met fruit op en ga dadelijk mijn nagelslakken. En daarna denk ik trampoline springen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    Okee, ik heb toe net een bak met fruit op en ga dadelijk mijn nagelslakken. En daarna denk ik trampoline springen

    ik heb honger maar ik kan geen eten pikken want me ouders zijn nog wakker (ik kan ze zelfs nog horen --') D:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 0:07 ]


    Shoganai i ne~

    Gisteren met een vriendin gelogeerd.
    Opgebleven tot 7 uur 's ochtends. (echt grappig, toen we net gingen slapen, ging mijn doordeweekse wekker)
    Om 10 uur weer op.
    Ben nog steeds hyper. x)


    Fucking perfect to me.

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ik heb honger maar ik kan geen eten pikken want me ouders zijn nog wakker (ik kan ze zelfs nog horen --') D:


    Mijn vader is uit. (:


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Iwanna schreef:
    Okee, ik heb toe net een bak met fruit op en ga dadelijk mijn nagelslakken. En daarna denk ik trampoline springen

    Hahah, awesome. Ik ga zo gitaar spelen, en daarmee mijn ouders wekken. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    me moeder ging net naar de wc (zit naast me kamer) ik snel laptop naar beneden voor het licht me dekens er over heen zodat ze het niet horen x'D


    Shoganai i ne~

    Ik ben niet moe,dus waarom slapen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SuckerPunch schreef:
    me moeder ging net naar de wc (zit naast me kamer) ik snel laptop naar beneden voor het licht me dekens er over heen zodat ze het niet horen x'D


    Niet in slaap vallen op je laptop. (a)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 0:15 ]


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    StJimmy schreef:
    Ik ben niet moe,dus waarom slapen?

    ik ook niet echt maar me vader zegt gewoon iets doen waardoor je moe kan worden dit dus maar me moeder is moeilijker (no_chears)


    Shoganai i ne~

    Reverend schreef:
    (...)
    Hahah, awesome. Ik ga zo gitaar spelen, en daarmee mijn ouders wekken. *O*


    Ik kan ook gaan keyboard spelen maar dan kilt mijn moeder me (A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga een film kijken.
    (:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ik ga een film kijken.
    (:


    Daar wordt ik juist moe van.


    Fucking perfect to me.

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ik ook niet echt maar me vader zegt gewoon iets doen waardoor je moe kan worden dit dus maar me moeder is moeilijker (no_chears)

    Ik word nooit moe,ik slaap altijd pas om 2 uur dus...
    Wel stom van je moeder.Als je niet moe bent dan ben je niet moe,kan je niks aan doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ik ook niet echt maar me vader zegt gewoon iets doen waardoor je moe kan worden dit dus maar me moeder is moeilijker (no_chears)


    Weet je wat je moet gaan doen? Keihard gaan headbangen op het ritme van een nummer van Brain Drill.

    Welterusten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    unlimited schreef:
    (...)

    Daar wordt ik juist moe van.
    me too


    Shoganai i ne~