• Hee,

    Ik ben zelf geadopteerd uit China.
    Ik ben eigenlijk wel benieuwt als er meer mensen hier zijn die geadopteerd zijn?

    'x
    Ik ken mijn echte ouders dus niet,
    En heb gewoon Nederlandse ouders
    en kan geen Chinees, of wat dan ook ;],

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 9:38 ]

    Ikke niet :P voor zover ik weet xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    volgens mn ma ben ik half van haar half van n andere planeet Ö achja, het goede nieuws is dan dat mn vader mn vader niet is.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    IK zag geadopteerd en stiekem wist ik dat het Minke was _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    IK zag geadopteerd en stiekem wist ik dat het Minke was _O_


    Ghehe, x']
    Hoe wist je dat..? o.O

    Guitarros schreef:
    (...)

    Ghehe, x']
    Hoe wist je dat..? o.O


    Dat heb je al eerder gezegd tegen mij :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    je kunt aan de oogkleur bepalen of je geadopteerd bent of niet. Een jongen uit mijn klas was, doordat mijn biologieleraar dat had verteld hoe dat werkte, erachter gekomen dat hij geadopteerd was en zijn adoptieouders waren toen woedend naar mijn biologieleraar gegaan. wtf, waarom vertel ik dit. (nerd) ik ben niet geadopteerd, maar als je adoptieouders aardig zijn en goed voor je zorgen is er niets aan de hand ;D

    SunnySideUp schreef:
    je kunt aan de oogkleur bepalen of je geadopteerd bent of niet. Een jongen uit mijn klas was, doordat mijn biologieleraar dat had verteld hoe dat werkte, erachter gekomen dat hij geadopteerd was en zijn adoptieouders waren toen woedend naar mijn biologieleraar gegaan. wtf, waarom vertel ik dit. (nerd) ik ben niet geadopteerd, maar als je adoptieouders aardig zijn en goed voor je zorgen is er niets aan de hand ;D


    Wauw, dat is best wel heftig.

    Iwanna schreef:
    (...)

    Dat heb je al eerder gezegd tegen mij :'D


    Haha, zal wel kunnen :$
    Gheheee :'D

    SunnySideUp schreef:
    je kunt aan de oogkleur bepalen of je geadopteerd bent of niet. Een jongen uit mijn klas was, doordat mijn biologieleraar dat had verteld hoe dat werkte, erachter gekomen dat hij geadopteerd was en zijn adoptieouders waren toen woedend naar mijn biologieleraar gegaan. wtf, waarom vertel ik dit. (nerd) ik ben niet geadopteerd, maar als je adoptieouders aardig zijn en goed voor je zorgen is er niets aan de hand ;D


    ben ik blij dat mijn ouders allebei blauw hebben en ik ook ;D als ik bruin had dan uh ohh ;d ghehe

    maar zo ver ik het weet ben ik niet geadopteerd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben niet geadopteerd (voor zover ik weet:X)

    Wel ben ik half Italiaans van mijn vaderskant, kwart Frans en kwart Nederlands van mijn ma's kant :)
    &
    Ik kan geen Italiaans of Frans :$
    schaam schaam


    Here & Now

    hoe kan je dat weten dan? kheb bruin, mn vader groen en mn moeder blauw...

    nerveus schreef:
    Ikke niet :P voor zover ik weet xD


    Fucking perfect to me.

    Leeuwarden schreef:
    hoe kan je dat weten dan? kheb bruin, mn vader groen en mn moeder blauw...


    hoe de fck zit dat in elkaar.. ik weet wel dat jou ma geen bruin door kan geven.. aangezien bruin dominant is aan blauw..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    hoe de fck zit dat in elkaar.. ik weet wel dat jou ma geen bruin door kan geven.. aangezien bruin dominant is aan blauw..
    achja ik ben gewoon omgewisseld in de coiffeuse

    Ik ben niet geadopteerd en denk ook niet dat ik dat ben :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.