Opinio schreef:
Wat kunnen mensen goed bumpen :')
Door zelf vijf uur na het vorige bericht iets te posten over bumpen schop je het topic ook weer een heel stuk omhoog in de actieve topics. :'D
Bovendien is dit een sticky, dus is dit min of meer bedoeld om gebumpt te worden zodat het forum niet wordt ondergespamd met soortgelijke topics.
xHoranx schreef:
Mag ik vragen waarom de plaatjes verkleinen als ze groter zijn dan een bepaalde grootte? Ik persoonlijk vind dit nogal vervelend, zeker als ik een lay-out wil maken voor m'n verhaal.. x'D
Pabu schreef:
Ik wou eerst een nieuw topic maken voor deze vraag, maar laat ik het eerst maar eens hier vragen.
Als ik een plaatje op mijn profiel zet word deze altijd verkleind naar een bepaalde grootte, terwijl hij twee keer zo groot hoort. Waarom is dit zo? En hoe kan ik het veranderen? Ik zie namelijk genoeg mensen met plaatjes op hun profiel die wel gewoon groot zijn. Alvast bedankt.
Volgens mij heb ik een keer van Rutger gehoord dat de plaatjes worden verkleind omdat dat minder zwaar is voor de site. Heel grote afbeeldingen laden trager. ^^
Het is in ieder geval altijd al zo geweest dat afbeeldingen maar een bepaalde breedte konden hebben. Dat kan inderdaad irritant zijn, maar je kunt er voor zover ik weet niets aan doen, helaas, en ik heb ook nog nooit profielen gezien waarop afbeeldingen stonden die groter waren dan de limiet. Je kunt plaatjes overigens wel zo hoog maken als je zelf wilt, dus iets links en rechts bijknippen zonder de hoogte te veranderen is een handige truc om het groter te laten lijken.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan