• Morgen ga ik naar zo'n bandje dat hier in de buurt speelt, genaamd Want Want. Ik kende ze in eerste instantie helemaal niet, maar iedereen vind ze awesome hier, dus ik dacht ik ga ook maar heen.

    Zoek ik dus net een liedje op, krijg ik dit:



    Hun andere nummers heten 'Klote' en 'Kip Paard Koe'
    Wtfff:W

    Wat vinden jullie ervan?:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik vind het ...raar?

    Ik vind hun echt vreselijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    awesome


    dead is easy, life's harder. ~

    Ik word vrolijk van hun muziek (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wel grappig, hij kan wel zingen :P


    Life is hard and then we die

    Want Want haha die zanger die woont bijna achter me en ik heb gitaarles van hem gehad.
    Als je het nummer Heleen van hun opzoekt haha dat nummer heb ik als eerste van iedereen gehoord want hij kwam uit de studio gelijk naar gitaarles helemaal enthousiast dat nummer laten horen x'D Geloof me ze zijn leuk hoor die optredens van ze ;3


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    Want Want haha die zanger die woont bijna achter me en ik heb gitaarles van hem gehad.
    Als je het nummer Heleen van hun opzoekt haha dat nummer heb ik als eerste van iedereen gehoord want hij kwam uit de studio gelijk naar gitaarles helemaal enthousiast dat nummer laten horen x'D Geloof me ze zijn leuk hoor die optredens van ze ;3

    Haha cool :'D

    En ja volgens mij krijg ik morgen echt de slappe lach als ik het hoor haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    't slaat nergens op.
    De muziek is wel oké, maar de tekst slaat nergens op.

    Ik was gister met een vriendin op zo'n festival, daar was ook een band met wel redelijke muziek. Dan begint die zanger opeens te schelden op de Duitsers, dat het wel zielig was voor ze dat ze de oorlog hadden gewonnen.
    Toen zijn we weg gegaan, zulke bandjes zijn het niet waard, vind ik.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    DIE KEN IK & IK VIND ZE VET:9~:9~.
    mn vriend en ik waren er verslaafd aan :9~
    vooral kip paard koe


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kon muziek niet aanzetten dus reageer ik even om morgen te luisteren x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Uhm.. de gitarist is goed?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    IK WIL EEN KIP EN EEN PAARD EN EEN KOEEEE(l)
    oke ik hou van dat liedje haha


    Epic kissed fantastic and killed the awesome!

    IK WIL EEN KIP EN EEN PAARD EN EEN KOEEE, JA KAMPEN DAAR WIL IK NAARTOE.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Die lyrics heeft echt diepgang joh:O

    Ik vind het wel echt geniaal, ze klinken echt goed =D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Want Want is zo geweldig! Ik wil een kip en een paard en een koe. Kampen daar wil ik naar toe, samen met mijn kip, en mijn paard en mijn koe


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg