• ja onze school heeft de traditie om een klassenfoto te nemen op het einde van het jaar. We waren de enige klas die een thema had gekozen en het was : ROZE ;D Ook de jongens hadden iets roze aan en iedereen had bubblegum in zijn mond en de foto werd getrokken toen we tegelijk een bel bliezen ;p Het klinkt zo idioot maar toch... (: Ik sta ook als enige tussen alle jongens haha maar ik ga er waarschijnlijk echt kut op staan.

    Hoe zit dat bij jullie ? (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 19:34 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik verheug me nooit echt op de foto, omdat ik er toch altijd mislukt uitzie op foto's ;D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Haha dat is cool.

    Wij hebben een examenfoto met alle examenklassen en we hebben met onze klas nog een foto gemaakt bij Engels (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij hebben alleen een klassenfoto tegelijk met de schoolfoto. En dan is je klas eigenlijk nooit helemaal compleet.


    Food.

    ik vind schoolfoto's altijd verveelend, want je staat er nooit goed op>< [bij mij dan]
    en wij hebben alleen in het laatste jaar een klassenfoto

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 19:31 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James