• Verplaats 't topic gerust, ik heb het toch altijd fout als ik bedenk waar ik het eens neer zal zetten. Oh en ik wist ook geen betere titel, typisch iets voor mij.

    Ola,
    Binnenkort ga ik met mijn klas op een cultureel reisje (en mogen we daarom amper winkelen, wat ik verschrikkelijk vind) en dan blijven we ook ergens een nacht overnachten.
    Ik "slaap" met mijn 2 beste vriendinnen op de kamer maar heb dus geen idee wat we in de nacht kunnen gaan doen. We hebben al karaoke als optie, maar het lijkt me niks om dat de hele nacht te doen.
    Dus wie weet er wat leuks dat je zou kunnen doen met vriendinnen om de nacht door te komen?
    En nee, ik kan geen tv meeslepen, dus dvd's zijn geen opties.


    “Love is a contradiction.”

    Slapen? :'D

    Verstoppertje spelen in de stad/bos/dorp/wc 8D

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 18:25 ]


    They fell in love, didn't they?

    Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 's nachts slaapt, maar dat is geen optie zeker? :'D
    Neem stiekem je laptop mee, luister muziek op je iPod, neem leuk leesvoer mee, vermaak je met het fototoestel, ...


    Let the Night embrace you

    ik zie wat jij niet ziet spelen,
    altijd leuk in het donker :)

    Doen durf of de waarheid? geheimen vertellen? top 10 van alles?

    Kanon schreef:
    Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 's nachts slaapt, maar dat is geen optie zeker? :'D
    Neem stiekem je laptop mee, luister muziek op je iPod, neem leuk leesvoer mee, vermaak je met het fototoestel, ...

    Fototoestel! Goed idee, die moet ik zeker niet vergeten!


    “Love is a contradiction.”

    Ligt eraan wat je wel of niet doet wat God verboden heeft. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BR0WNIE schreef:
    Slapen? :'D


    I´m nothing special.

    Hele nacht doorkletsen?


    ars moriendi