• De eerste tovernaarsoorlog was nog maar het begin voor de tweede tovernaarsoorlog. Maar misschien was deze oorlog nog levenseisender dan die van jaren erna. Harry Potter heeft aan alles een einde gemaakt, al sinds hij een jaar oud was. Maar welke vechters van die tijd waren het die Voldemort verslagen hebben en de eerste tovernaarsoorlog hebben weten te overleven?

    Albus Dumbledore is ten einde raad wanneer hij weet dat Voldemort toe zal slaan, maar hij de krachten niet bij zich op school heeft zitten. Hij weet dat hij in Engeland geen tovernaar of heks meer heeft als geheime wapen, dus nodigt hij vier leerlingen uit het buitenland uit om hun schooljaar op Hogwarts te volgen en zich voor te kunnen bereiden op de strijd tegen Voldemort.

    Hij laat De Roemeense Agnes, De -land- -naam-, De -land- -Naam- en De -land- -naam- komen; de krachtigste van hun school en land.

    Kan hij hen klaarstomen tot het gevaar dat dreigt?


    Vragen
    Doen of niet?
    Titel?
    Waarschuwen?
    Origineel?


    Rollen
    Strijder uit een bepaald land - meisje Aria
    Strijder uit een bepaald land - jongen TroutyMouth
    De andere maak ik zelf, want daar heb ik heel veel ideeën voor
    Zusje van Agnes Shithead
    Leerlingen van Hogwarts Aria (2) Azkaban (2)
    Professors Aria

    * is alleen voor de strijders
    Informatie
    Rol:
    Volledige naam: Het speelt zich niet in deze eeuw af, dus namen als Hailey enzo zijn niet erg logisch
    Leeftijd: Strijders: 16
    Karakter: De strijders zijn erg apart, dus niet allemaal over vrolijk en super lief. Ze zijn vreemd, laat ik het zo zeggen
    Uiterlijk: Pak iemand bekends, dan kan ik foto's gebruiken
    Toverstok en patronus:
    Familie: Strijders zijn sowieso volbloed
    Land *:
    School *: Leg van alles uit over de school wat van belang is voor het verhaal
    Specialiteit *: Spreuken bedenken, vliegen, met fabeldieren omgaan. Verzin iets!
    Extra?

    Meerdere rollen per persoon is toegestaan, maar willen jullie dan ook een jongen invullen? :3


    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 10:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet? Heel erg graag
    Titel? The battle to the fear himself
    Waarschuwen? als je dat zou willen doen :$
    Origineel? Ja ik denk het wel. Ik heb het in ieder geval nog nooit eerder gehoord


    Until the very end