• haaaaai(dance)
    op rtl 4 komt zo een programma: GEPEST
    hierbij worden mensen die vroeger gepest zijn herenigd met hun pestkop.
    ik vind dit programma zo belachelijk.
    ik ben zelf ook gepest,ik weet is niet boeiend
    mrja,ik vind het zo belachelijk,dit doet bij mij zelf een beetje pijn als k er aan terugdenk,ik ga het ook niet kijken maar telkens die reclame weer. pfft.
    wat vinden jullie ervan?:D

Where words fail, music speaks

Ik vind het wel erg. Ik werd vroeger ook gepest.
    Ik had echt medelijden met die vrouw gisteravond o.O

It's going to be difficult, but not impossible.

bedankt voor reacties:D
    nog meer meningen?

Where words fail, music speaks

BR0WNIE schreef:
    Ik vind het juist wel goed.
    Mensen hebben nu waarschijnlijk wel het lef om de 'pestkoppen' te zeggen wat ze echt voelen en wat alle gevolgen zijn geweest, vroeger niet.
    Je bereikt er vast niet mee dat pestgedrag afneemt, maar voor die mensen zelf is het een enorme opluchting.

Food.

ik heb het vamiddag gezien .
    ik vindt het eigelijk wel goed. want als ze er over praat en ze de pestkoppen weer ziet kan ze weer een hooftstuk afsluiten in haar leven

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik vind het idee goed maar dat er meteen weer een programma van gemaakt moet worden vind ik nogal stom. Ik word zo moe van al die programma's.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

BR0WNIE schreef:
    Ik vind het juist wel goed.
    Mensen hebben nu waarschijnlijk wel het lef om de 'pestkoppen' te zeggen wat ze echt voelen en wat alle gevolgen zijn geweest, vroeger niet.
    Je bereikt er vast niet mee dat pestgedrag afneemt, maar voor die mensen zelf is het een enorme opluchting.

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Mykonos schreef:
    Tegenwoordig maken ze overal een programma over :') Ik vind 't ook nogal achterlijk, sorry.

Precies wat ik dacht.

StJimmy schreef:
    Ik vind het idee goed maar dat er meteen weer een programma van gemaakt moet worden vind ik nogal stom. Ik word zo moe van al die programma's.

"Ignite, my love. Ignite."