• Ja, ik droomde vannacht dat ik met haar en Nienke (Catalunya) en Samira en Anna op vakantie was en dat het team van Barcelona een parade ging doen in een circustent gign doen in de buurt. En dat we onze ouders hadden overgehaald om daarheen te mogen. Dus toen zaten we daar en toen kwam een keeper eerst die Marjolein (ja the fuck) en toen kwam Messi en ik ging mijn hand uitsteken naar Messi maar ik kreeg een hand van een andere voetballer en toen kreeg ik ook een hand, toen zei ik dat hij Amber een hand moest geven en dat deed hij. Dus Amber helemaal in de wolken en toen kregen we vrijkaartjes voor een voetbalwedstrijd van Barca-PSV. Dus toen waren we daar en moest ik naar de wc en toen ik terug wilde lopen kwam ik opeens op het voetbalveld terecht. En toen gign Messi mij over het hek heen tillen en zei ik dat hij Amber moest knuffelen maar hij snapte me verkeerd en knuffelde Samira, dus Amber was jaloers. Ik trok hem daarna mee naar Amber en toen gaf hij Amber een knuffel en was ze in de hemel. Daarna gingen we wat dichterbij staan (we hadden de slechtste plekken van het stadion )en keken we naar de wedstrijd, en ik zei zo 'He daar is Messi' en toen draaide we ons om en stond Messi achter ons. Amber gillen en toen namen hij en Bojan ons mee naar de Vip tribunes en toen werd ik wakker. ^^


    SLOAN.

    Zomaar ging ik niet mee ;_;
    Amber gaat je meppen lol als ze dit leest :9~


    we've only said goodbye with words

    Rafael schreef:
    Zomaar ging ik niet mee ;_;
    Amber gaat je meppen lol als ze dit leest :9~


    Volgens mij was jij ook mee, maar ik weet niet precies meer iedereen, want we waren het heel veel. Oh wacht jij was ook mee, want jij ging gillen bij Ibi.


    SLOAN.

    IloveJack schreef:
    (...)

    Volgens mij was jij ook mee, maar ik weet niet precies meer iedereen, want we waren het heel veel. Oh wacht jij was ook mee, want jij ging gillen bij Ibi.


    :9~:9~


    we've only said goodbye with words

    IloveJack schreef:
    (...)

    Volgens mij was jij ook mee, maar ik weet niet precies meer iedereen, want we waren het heel veel. Oh wacht jij was ook mee, want jij ging gillen bij Ibi.


    Dat zou ik ook doen


    Firm believer of all that is magic

    Wow ik kreeg een knuffel van Leo. En niet eens een knuffel van Bojan (huil)
    Maar jouw droom was wel geniaal :9~


    you're my favourite part of the day ~

    HAHAHAH GEWELDIG. :9~:9~:9~


    Hope goes lost but never dies.

    Vage droom maar ik heb helemaal niks met voetbal.....…….…


    Jump and touch the sky.

    Alexis schreef:
    Amber gillen en toen namen hij en Bojan ons mee naar de Vip tribunes en toen werd ik wakker. ^^

    Als Bojan er is.. dan ben ik ook ergens in jou droom? (bloos)


    Everything is worse without music.