• Ik word echt gek van al die topics over dat Th naar Amerika enzo is. BlaBlaBla. Je kan niet op het topic komen of al die topics vliegen hier over dat beeldscherm. Kap daar gewoon mee. Maak er dan 1 en ga daar alles in zeggen. Totdat die vol is ofzo. Want ik ben echt niet de enige die hier ziek van owrd.
    Zo,Rachel heeft gesproken(A)


    Music is the new sex

    En nu heeft er niemand iets te zeggen...


    Music is the new sex

    Uhm boeiend?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Inderdaad,ik word er ook zot van.

    Ik word er ook zot van, aber waarom een topic erover maken? (: iedereen weet het nu wel al (:


    -

    idd ,alsof ze voor altijd daar blijven ofso xD


    don't Worry...Be gay.

    Er zijn gewoon mensen die niet kunnen stoppen met van die topics. Dat is zo vervelend gewoon. Dat de mod's er niks van zeggen.


    Music is the new sex

    Er zijn gewoon mensen die niet kunnen stoppen met van die topics. Dat is zo vervelend gewoon. Dat de mod's er niks van zeggen.

    Nja ik heb een mod. die topics van dat ene meisje laten sluiten (:
    Die van TH naar JB [ofzo]
    en die van Ik herbegin
    Haat aan dat mens (:


    -

    Er zijn gewoon mensen die niet kunnen stoppen met van die topics. Dat is zo vervelend gewoon. Dat de mod's er niks van zeggen.

    Hmm, dat doen ze vast wel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb gwn één keer mijn gedacht gezegd en dat geld voor alles tesamen dus niemand mag er nog een topic over maken (A)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    gelijkhebje.


    AAP

    ik heb gwn één keer mijn gedacht gezegd en dat geld voor alles tesamen dus niemand mag er nog een topic over maken (A)

    Maar dat doen ze toch wel-_-


    Music is the new sex