• Ik heb al zo lang sims 3 niet meer gespeeld dat ik echt heel veel niet meer weet. ;$
    Er staat bij die vrouw die ik nu heb dat ze 2 porties koekjes moet maken om hoger op te komen met der baan, maar hoe maak je die? Want als je boodschappen gaat doen staat er ook nergens een recept voor koekjes.


    I like boys who drive cars too slow.

    Volgens mij naar de keuken gaan en dan op dat oventje klikken. Dan staat er wel iets van; 'Koekjes maken' ofzo xd


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Sorry, ik heb dat hele spel niet D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVECHIARA schreef:
    Volgens mij naar de keuken gaan en dan op dat oventje klikken. Dan staat er wel iets van; 'Koekjes maken' ofzo xd

    Tuilla schreef:
    Sorry, ik heb dat hele spel niet D:


    Shoganai i ne~

    Tuilla schreef:
    Sorry, ik heb dat hele spel niet D:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Of je doet gewoon in het spel ctrl+shift+c en dan typ je in: testingcheatsenabled true. En dan kun je alles besturen. En dan ga je naar de brievenbus en dan doe je shift+klikken met de muis dan kies je carrière dinges, en dan kun je zelf kiezen waar in je carrière je wil. Want dat is makkelijker.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb hem alleen voor de Wii,maar die is anders (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ILOVECHIARA schreef:
    Volgens mij naar de keuken gaan en dan op dat oventje klikken. Dan staat er wel iets van; 'Koekjes maken' ofzo xd


    Bij mij niet? x'D
    Dat dacht ik namelijk zelf ook al.


    I like boys who drive cars too slow.

    Oh, je moet eerst het boek 'koekjes' lezen voordat je koekjes kan maken.

    Hier mag slotje op. :')


    I like boys who drive cars too slow.