• Ik mag straks mijn nickname veranderen en ik twijfel tussen een aantal, dus mogen jullie me helpen kiezen als jullie willen. (bloos)

    Cthulhu - Cthulhu is the high priest to the Great Old Ones. It also is one of the central figures of the Lovecraft Mythos. It is often cited for the extreme descriptions given of its hideous appearance, its gargantuan size, and the abject terror that it evokes.



    OF

    Vengenz - Afgeleid van Vengeance university, de website en het bedrijf van Zacky Vengeance. ;D Vengeance zelf kan niet meer, omdat ik die op m'n oude account al had. :x



    Zeg het maar!*O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz!

    Cthulhu 7-5 Vengenz (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Morgaine schreef:
    Ik vind ze allebei eigenlijk niet zo heel mooi, sorry. Cthulhu.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Eudaimonia schreef:
    Cthulhu :)


    To infinity and beyond •

    Dominance schreef:



    Duidelijk. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Duidelijk. :'D

    (Y)

    Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz Vengenz (bloos)


    -

    Vengenz. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cthulhu. (:


    Opgeven is geen optie.