• Nou een meisje van Q zei dat iedereen van Quizlet me haten dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    (...)
    ik maak niet reclame voor kudos?, gosh. dat was 1x tegen dilara. alsof zij en jij het nooit doen?

    Neej, ik en Dilara doen dat niet!! Sjemig, :S Ga nu ons de schuld geven, je bent echt een zielig persoon zeg! En dan boos worden en ruzie met haar maken omdat ze geen kudo aan je geeft! zielig man! En dan ook nog zeggen dat je beter dan haar bent,, Sorry maar zo hoor je niet om te gaan met andere mensen..

    Bayla schreef:
    (...)
    Neej, ik en Dilara doen dat niet!! Sjemig, :S Ga nu ons de schuld geven, je bent echt een zielig persoon zeg! En dan boos worden en ruzie met haar maken omdat ze geen kudo aan je geeft! zielig man! En dan ook nog zeggen dat je beter dan haar bent,, Sorry maar zo hoor je niet om te gaan met andere mensen..

    Oke sorry dan, het spijt me ja? maar ik was niet boos. Maar zou je me nu alsjeblieft willen laten? Alsjeblieft?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Meiden, willen jullie ophouden met dit gesprek of het verder zetten buiten dit topic?

    Tuurlijk haten we je niet, Chiara <3

    Azza schreef:
    Ik ken je niet, dus ik heb niet echt een mening over je. Maar ik vind je eigenlijk best aardig overkomen (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ken je niet dus eigenlijk boeit het me ook niet. :')
    Dat meisje overdrijft vast!

    Soundeffect schreef:
    ... ja, natuurlijk haat ik je, duh, ik ken je niet dus ik haat je meteen.

    WAT EEN ONZIN.

    Nee, ik haat je dus niet :'D


    Firm believer of all that is magic

    PEACHE ON EARTH THIS TOPIC <3

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:43 ]


    Kill them with kindness.

    Soundeffect schreef:
    ... ja, natuurlijk haat ik je, duh, ik ken je niet dus ik haat je meteen.

    WAT EEN ONZIN.

    Nee, ik haat je dus niet :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    *zucht*
    Nee.


    -

    Nope, ik haat je niet :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    JackyDaniels schreef:
    *zucht*
    Nee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chiara, ik zou je nooit haten. Ookal hebben we ruzie gehad, ik heb je nooit gehaat. Nooit. Daar ben je te lief voor <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja(wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ja!
    kutkind!






    <3


    I live for the applause, you will die for it.