• een wijf op school heeft haar ''vriendin'' th-fan gemaakt en zij had €2000-, en ze heeft alles uitgegeven aan th-spullen in 1 week. ik bedoel mss een boekje,t-shirt en een map maybe a little concert. maar nee ze heeft bijna alles leeggekocht.

    en niet alleen daarom!
    iedereen zeurt van th is stom geworden en th is arrogant!
    ik bedoel wat zou jij doen al jij beroemd was en zoveel aandacht kreeg van jongens op dit geval. ik vind ht neit kunnen hun waren vroeger arm denkik. en nu krijgen ze zoveel aandacht en daarom doen ze zo! omg ik vind sommigen echt gestoord sorry maar het is zo. ze doen blij met 1000'en spullen van hun en gaan ze zich daarna emo gedragen alleen omdat dé trénd is. pff, en dan noemen ze datde th-fas overlopen van th naar jb.

    dit moest eruit!

    lees dit ook:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9742

    Mee eens kind :Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik snap ut wel maar ik ga niet voor 2000 euri aan spulle kope veelste duur:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    mee eens


    We can only learn to love by loving.

    ik snap ut wel maar ik ga niet voor 2000 euri aan spulle kope veelste duur:Y)


    vind ik ook , een raad eens? ze is nieteens 5 maanden fan. en een vriendin van haar liegt en pakt de spullen van haar gewoon. zonde van al dat geld :W

    ik vind het super raar van dat kind 2000 euro? nou dara ga ik liever mee op vakantie


    i like cookies :Y)

    god gaat het niet je gaat toch niet gelijk 2000 uit geven aan spullen van 1 band. niet dat ik TH niet mag hoor maar 2000 is best veel om uit tegeven aan allen maar spullen van TH

    god gaat het niet je gaat toch niet gelijk 2000 uit geven aan spullen van 1 band. niet dat ik TH niet mag hoor maar 2000 is best veel om uit tegeven aan allen maar spullen van TH


    en dat in 1 week :S

    (...)

    en dat in 1 week :S


    ja toch te erg voor worden

    vinden jullie het niet erg dat kinderen liegen tegen anderen dat ze geen fan zijn van een andere band alleen omdat ze worden uitgescholden voor overloper fzo? dat gebeurd vaker @ Q

    vinden jullie het niet erg dat kinderen liegen tegen anderen dat ze geen fan zijn van een andere band alleen omdat ze worden uitgescholden voor overloper fzo? dat gebeurd vaker @ Q


    yo iedereen heeft recht om fan tezien van een groep of band niks overloper als jij van wil zijn van 10 band's prima toch dan ben je nog geen overloper je geeft gewoon je meening van welk muziek je wel en niet goed vind. en als mensen dat niet goed vinden pech voor hun iedereen ze eigen muziek styl een overloper is heel iets anders.

    Helemaal mee eens!

    Sommige fans zijn gestoord!:S Soms kan ik niet geloven dat ik er ooit één van was ¬¬


    I want my bloody cheese now!^^

    ftw, 2000 euro o.O
    Dat kan je beter besteden aan vakantie of aan een flink middagje shoppen ofzu. @_@ En idd, sommige 'fans' zijn gestoord.

    idd shoppen is leuker en + op vakante erbij =D

    idd, sommige fans zijn gestoord! Maar kijk, als je gwn 1 á 2 t-shirts hebt en posters enzo, dan is dat neit zo erg, maar een hele winkel leeg kopen voor €2000,-! WTF x'D
    En trouwens ik denk dat als hun nieuwe album weer uit is, zullen een hele hoop fans terug krabbelen.


    Tears are crashing out of my eyes

    2000?
    OMG, dan zou ik er iets anders voor kopen :S
    Maar dat kind is nu heel blij met al haar spulletjes. Tot ze er de volgende dag achterkomt dat het toch zonde was