• of eentje van Draco, Perkamentus, Harry of Dobby?

    Ik ben namelijk in mijn verhaal bijna op zweinsteinverhaal daar bijna, en natuurlijk moet er wat liefde komen. Het liefst een aantal mensen tegelijk.
    Iemand suggesties?

    @Titel moet Sneep zijn natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 16:10 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    sorry ik ben een tijd weggeweest, maar wat is dit? vind iedereen sneep nu ofzo een lekker ding?


    it's so empty living behind these castle walls

    Volgens mij ligt dat aan je personage. Want als het verhaal gaat over een tienermeisje, een van de leerlingen dus, zou een liefdesverhaal met Sneep of Perkamentus erg raar zijn. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Volgens mij ligt dat aan je personage. Want als het verhaal gaat over een tienermeisje, een van de leerlingen dus, zou een liefdesverhaal met Sneep of Perkamentus erg raar zijn. :x

    Mijn personage is een tiener ja, maar het zou toch leuk zijn als zij verliefd wordt op een leraar en alles doet om bij diegene in de buurt te komen, maar dat die leraar dat juist niet wilt? Ik bedoel, al die Dracostories worden saai...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...