• Amused schreef op 4 mei 2011 - 12:45:

    Hallo,
    Je hebt toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en mij de link te sturen.
    groetjes, Amused

    Hell yeah, :Y)
    &dan mag ik ein-de-lijk beginnen met mijn schrijfwedstrijd. (:

    Handige informatie:
    ~ Er zijn 4 rondes + 1 'Finale'.
    ~ Na iedere ronde vallen 3 mensen af.
    ~ Graag binnen de tijd inleveren, & anders melden met een goeie reden/smoes. (:
    ~ 15 Mensen kunnen meedoen. (:
    ~ Iedere ronde duurt 2 weken.
    ~ Lever je niks in, lig je er automatisch uit. (:
    ~ Geen juryleden meer nodig. ^^
    ~ Prijs: eeuwige roem, een eervolle vermelding.
    ~ Inleveren graag in dit topic. [neem er een abo op anders.]
    Vragen? Zet even een reactie hieronder.


    OPDRACHT 4
    Schrijf een humoristische SA die alles te maken heeft met de zomer. Je mag lyrics gebruiken, of een foto of iets heel anders. Wees creatief! (:
    Aantal woorden: 750-1000

    Inleverdatum: 14 augustus




    Note: Let goed op spellingsfouten, laat het desnoods door iemand controleren, want het kan van je totaal aantal punten afgaan. (: En gebruik je fantasie. Heel belangrijk. (:

    JURY: VOL
    Bastet
    FusedSouls
    Mile


    DEELNEMERS: VOL
    Basilisk
    MissRose
    Histoire
    Wiarda



    Neem hier een abonnement op!! (:


    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:20 ]


    The show must go on.

    stuffie schreef:
    Ik vind wel dat we niet zoveel tijd hebben. Bij de vorige opdracht kregen we ongeveer drie weken, nu moet het op zo'n korte tijd af :$

    Hmm. Dat is niet waar. De vorige keer had je ongeveer 10 dagen om je opdracht in te leveren en daarna hadden wij 5 dagen om het allemaal te beoordelen. Dus het valt echt wel mee. (: Maar ik moet toegeven dat het deze week wel snel gaat, ook voor mijn gevoel. :')
    Als jullie allemaal vóór zijn, kan ik de inleverdatum anders wel verhogen naar 10 juni.


    The show must go on.

    Sanctified schreef:
    (...)
    Hmm. Dat is niet waar. De vorige keer had je ongeveer 10 dagen om je opdracht in te leveren en daarna hadden wij 5 dagen om het allemaal te beoordelen. Dus het valt echt wel mee. (: Maar ik moet toegeven dat het deze week wel snel gaat, ook voor mijn gevoel. :')
    Als jullie allemaal vóór zijn, kan ik de inleverdatum anders wel verhogen naar 10 juni.

    Ik wel, want ik ben echt hard bezig met mijn talkshowproject.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    (...)
    Ik wel, want ik ben echt hard bezig met mijn talkshowproject.


    Ik heb hem al naar 10 juni verhoogd, dus. (: Veel succes met het schrijven van opdracht 2. (;


    The show must go on.

    Sanctified schreef:
    (...)
    Hmm. Dat is niet waar. De vorige keer had je ongeveer 10 dagen om je opdracht in te leveren en daarna hadden wij 5 dagen om het allemaal te beoordelen. Dus het valt echt wel mee. (: Maar ik moet toegeven dat het deze week wel snel gaat, ook voor mijn gevoel. :')
    Als jullie allemaal vóór zijn, kan ik de inleverdatum anders wel verhogen naar 10 juni.


    Dank je <3 Meer tijd is handiger


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb hem af!

    Ik weet dat we meer tijd hebben gekregen, maar aangezien ik 6 juni op kamp ga, moest ik hem dit weekend wel inleveren. Maar ik hoop dat hij een beetje goed is:

    Opdracht 2


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mag ik nog mee doen? Lijkt me erg leuk!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    Mag ik nog mee doen? Lijkt me erg leuk!


    Dan zou je opdracht 1 + 2 deze week moeten kunnen inleveren, en ik weet niet of je dat lukt? Hier staan opdracht 1 en 2 op. ^^ Maar als je zeker weet dat je dat gaat redden, mag je van mij joinen. q:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 17:50 ]


    The show must go on.

    Sanctified schreef:
    (...)

    Dan zou je opdracht 1 + 2 deze week moeten kunnen inleveren, en ik weet niet of je dat lukt? Hier staan opdracht 1 en 2 op. ^^ Maar als je zeker weet dat je dat gaat redden, mag je van mij joinen. q:


    Oh dat lukt wel! Ik heb opdracht twee al af, nu alleen opdracht 1 nog.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Oh dat lukt wel! Ik heb opdracht twee al af, nu alleen opdracht 1 nog.


    Ok. Top. (:


    The show must go on.

    Nog één vraagje: moet ik zelf een story maken waarin ik de opdrachten zet, en dat ik dan de link inlever?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    Nog één vraagje: moet ik zelf een story maken waarin ik de opdrachten zet, en dat ik dan de link inlever?


    jups. :Y)


    The show must go on.

    Ik lever mijn opdracht vanavond nog in! Het kan laat zijn (owv examens), maar ik heb het op papier, ik moet het alleen nog overtypen (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Ik lever mijn opdracht vanavond nog in! Het kan laat zijn (owv examens), maar ik heb het op papier, ik moet het alleen nog overtypen (:


    Top (:


    The show must go on.

    De mijne is af


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Klik, hij staat online!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California