• Amused schreef op 4 mei 2011 - 12:45:

    Hallo,
    Je hebt toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en mij de link te sturen.
    groetjes, Amused

    Hell yeah, :Y)
    &dan mag ik ein-de-lijk beginnen met mijn schrijfwedstrijd. (:

    Handige informatie:
    ~ Er zijn 4 rondes + 1 'Finale'.
    ~ Na iedere ronde vallen 3 mensen af.
    ~ Graag binnen de tijd inleveren, & anders melden met een goeie reden/smoes. (:
    ~ 15 Mensen kunnen meedoen. (:
    ~ Iedere ronde duurt 2 weken.
    ~ Lever je niks in, lig je er automatisch uit. (:
    ~ Geen juryleden meer nodig. ^^
    ~ Prijs: eeuwige roem, een eervolle vermelding.
    ~ Inleveren graag in dit topic. [neem er een abo op anders.]
    Vragen? Zet even een reactie hieronder.


    OPDRACHT 4
    Schrijf een humoristische SA die alles te maken heeft met de zomer. Je mag lyrics gebruiken, of een foto of iets heel anders. Wees creatief! (:
    Aantal woorden: 750-1000

    Inleverdatum: 14 augustus




    Note: Let goed op spellingsfouten, laat het desnoods door iemand controleren, want het kan van je totaal aantal punten afgaan. (: En gebruik je fantasie. Heel belangrijk. (:

    JURY: VOL
    Bastet
    FusedSouls
    Mile


    DEELNEMERS: VOL
    Basilisk
    MissRose
    Histoire
    Wiarda



    Neem hier een abonnement op!! (:


    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:20 ]


    The show must go on.

    Jammer. ):


    The show must go on.

    Wanneer krijgen we te weten wie door is, en wie niet? (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wanneer krijgen we te weten wie door is, en wie niet? (:


    Hoop eind deze week. Ben nu behoorlijk druk en ziek. xd Hahaha, dus volgens mij heb je het commentaar van Uilskuiken al en Bayla is ook al bezig. Nu alleen ik nog. Ben er mee bezig! :Y)


    The show must go on.

    Aww, vol ;[

    Hé, wanneer krijgen we de uitslag? En moet ik trouwens nog commentaar krijgen van de andere twee juryleden of krijg je dat maar van één?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Hé, wanneer krijgen we de uitslag? En moet ik trouwens nog commentaar krijgen van de andere twee juryleden of krijg je dat maar van één?


    Schat. (: Ik ben ziek geweest, dus ik heb nog niet alles kunnen becijferen. Hoop het dit weekend af te maken. (:


    The show must go on.

    Ik heb een story aangemaakt met alle opdrachten en cijfers en weet ik het. Dus neem daar een abo op! Jullie uiteindelijke cijfers zullen daar komen te staan. (:

    KLIK


    The show must go on.

    AL JULLIE CIJFERS STAAN ER OP! (: Opdracht 2 komt vandaag nog. :') Vergeet niet een abo te nemen. (:


    The show must go on.

    Moet opdracht 2 in ik-perspectief of hij-perspectief?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Moet opdracht 2 in ik-perspectief of hij-perspectief?


    Dat mag je zelf weten. (:


    The show must go on.

    dam dam dam daaaammm!!
    Hier is m'n opdracht: klik!

    Hopelijk vinden jullie hem wat :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Pfoeh... De meeste dingen uit mijn jeugd zijn voor mij ontzettend moeilijk te beschrijven, omdat het heel gevoelig ligt. Ik heb wel een onderwerp, alleen dat is nog niet zo lang geleden gebeurd (drie maanden), maar ik ben wel twaalf jaar oud... Valt het dan binnen jeugdherinnering? Zou ik die mogen gebruiken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind wel dat we niet zoveel tijd hebben. Bij de vorige opdracht kregen we ongeveer drie weken, nu moet het op zo'n korte tijd af :$


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wiarda schreef:
    Pfoeh... De meeste dingen uit mijn jeugd zijn voor mij ontzettend moeilijk te beschrijven, omdat het heel gevoelig ligt. Ik heb wel een onderwerp, alleen dat is nog niet zo lang geleden gebeurd (drie maanden), maar ik ben wel twaalf jaar oud... Valt het dan binnen jeugdherinnering? Zou ik die mogen gebruiken?

    Alles wat gebeurt is mag je gebruiken. (: Dus ja. Dat mag. ^^


    The show must go on.