• Als jullie er één moesten kiezen?
    Na aanleiding van een gesprek op facebook ging ik bedenken wat voor dier ik zou kunnen zijn. Een vriendin noemt me altijd een hond, omdat ik eens heb gezegd dat ik vind dat mijn naam een hondennaam is. Dus vanochtend onder de douche bedacht ik me, dat ik best een chihuahua zou kunnen zijn. Aangezien die beesten klein zijn (ik ben ook een dwergje) en altijd keffen, en ik kan mijn mond dus ook nooit houden. Dus ik denk dat ik een chihuahua zou zijn! Ja, dit hele lange verhaal moest gewoon even. Het interesseerde jullie vast heel veel! (pirate)

    Dus, wat voor dier zouden jullie zijn? En waarom?

    Een kat, omdat mijn karakter daar wel op lijkt. Heb ik van meerdere mensen gehoord (cat)


    -

    Mhh, ik heet Colibre, wat iedereen doet denken aan een kolibrie, dus ben ik dan een vogel. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een schilpad, en dit wilde ik vooral als kind. Het leek me heerlijk om, als het allemaal te moeilijk werd om me heen, te ontsnappen en me terug te trekken in mijn schild.


    Here & Now

    Een ezel


    Firm believer of all that is magic

    Jij bent gewoon een schaap, Susan. Dan ben ik een lammetje (cat)


    -

    Nou mijn naam betekend in het turks paard.. xD Dus ik zou best een paard kunnen zijn xD


    What is youre favo scary movie?

    ik zou het niet weten...
    ik denk een zwaan omdat die snel happen xD
    of een kat omdat die opzichzelf is maar toch ook goed vriendjes kan zijn (cat)
    bepalen jullie het maar xD wat vinden jullie? (A)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn moeder vergelijk mij ook altijd met een chiwawa,op het eerste zicht zie ik er (volgens haar) super lief en schattig uit maar op sommige momenten zou ze willen wensen dat ik een aan en uit knop had omdat ik soms zo kwaad kan zijn en dan heel luid roep


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    1968 schreef:
    Jij bent gewoon een schaap, Susan. Dan ben ik een lammetje (cat)


    Hahahaha, yeah! Ook leuk! Maar dan ben ik dus zo ongeveer je moeder? Vet zeg! :'D

    Leeuw.


    dead is easy, life's harder. ~