• Van alle Bekende Boys in Amerika, Welke vind je het leukste, Knapste en coolste in 1

    Naam:
    Foto:
    Reden:



    List:

    Avan Jogia
    Carlos Roberto Peña Jr.
    Justin Bieber
    Taylor Daniel Lautner
    Harry Styles
    Brandon Cole Margera
    Dougie Poynter
    Ryan Schekler
    Bruno Mars
    Tarkan
    Zayn Malik <3
    Johny Depp
    Louis Tomlison
    Boo-Boo Stewart
    James David Maslow
    Gerard Way

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 11:14 ]


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Alex Pettyfer
    Foto:


    Reden: Hij is knap, schattig en een goede acteur. :9~
    Btw, hij is op deze foto wel veel knapper dan dat hij nu is ;x.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Clocks schreef:
    Naam: Alex Pettyfer
    Foto:


    Reden: Hij is knap, schattig en een goede acteur. :9~
    Btw, hij is op deze foto wel veel knapper dan dat hij nu is ;x.


    Grapje, hij is engels. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Clocks schreef:
    (...)

    Grapje, hij is engels. ;x


    Maakt niet uit, Hij is hot :9~


    Firm believer of all that is magic

    Vivere schreef:
    Naam: Justin Bieber.
    Foto:


    Reden: Zijn lach is gewoon zó lief en ik heb ongelofelijk veel respect voor deze jongen hoe hij zover is gekomen door gewoon door te gaan. Na Never say never 3D heb ik véél meer respect voor hem gekregen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Naam: Johnny Depp
    Foto:


    Reden: Hij is in mijn ogen één van de beste acteurs ooit. Ik ben verliefd op zijn ogen. Hij is nooit naast zijn schoenen gaan lopen en hij durft zichzelf te zijn en te doen wat hij zelf wilt.


    Caution first, always.

    Calm schreef:
    Naam: Justin bieber
    Foto:


    Reden: Zijn glimlach is perfect, Ik heb respect voor hem omdat hij alles voor zijn fans doet. Soms gaat het wel moeilijk maar hij houd vol, Deze jongen doet echt zijn best en hij trekt hem niks van die haters aan, hij denkt alleen aan de postivie kant en daarom is hij geweldig. Toen ik hem zag dacht ik van, 'Deze jongen is perfect.' en sinds dien ben ik in mij zelf gaan geloven, allemaal daar Justin. Ik hou van hem <3


    I´m nothing special.

    Siriusly schreef:
    Naam: Johnny Depp
    Foto:


    Reden: Hij is in mijn ogen één van de beste acteurs ooit. Ik ben verliefd op zijn ogen. Hij is nooit naast zijn schoenen gaan lopen en hij durft zichzelf te zijn en te doen wat hij zelf wilt.


    helemaal mee eens! :Y)


    Even a white rose has a black shadow.

    Siriusly schreef:
    Naam: Johnny Depp
    Foto:


    Reden: Hij is in mijn ogen één van de beste acteurs ooit. Ik ben verliefd op zijn ogen. Hij is nooit naast zijn schoenen gaan lopen en hij durft zichzelf te zijn en te doen wat hij zelf wilt.


    Ik moet toegeven. Hij is sexy. :Y)


    To infinity and beyond •

    Siriusly schreef:
    Naam: Johnny Depp
    Foto:


    Reden: Hij is in mijn ogen één van de beste acteurs ooit. Ik ben verliefd op zijn ogen. Hij is nooit naast zijn schoenen gaan lopen en hij durft zichzelf te zijn en te doen wat hij zelf wilt.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Naam: Justin Bieber (dezoveelste)

    Foto:


    Reden:
    Hij betekend zo ontzettend veel voor me. Door hem ben ik verhalen gaan schrijven, ik heb een geweldig bff in real life nu en niet te vergeten op Quizlet heb ik ook geweldige personen ontmoet. Ik durft te geloven in mijn eigen dromen. Ik ben trots op hem, om alles wat hij heeft bereikt. Hij heeft het soms moeilijk, maar dit wil hij niet laten merken omdat hij veel om zijn fans geeft. Ik maak me zorgen om hem, ik sta achter zijn keuzes en natuurlijk vind ik hem ook een mooie stem hebben en hij is knap. He's just Justin.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 11:14 ]


    <3

    Aria schreef:
    Voor mij doe je nu best specifiek om Amerika te zeggen, gheghe.

    Naam: Taylor Daniel Lautner
    Foto:


    Reden: ZIE DAT GEZICHT, DAT LICHAAM, ALLES. Smelt. Hihi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aria schreef:
    Voor mij doe je nu best specifiek om Amerika te zeggen, gheghe.

    Naam: Taylor Daniel Lautner
    Foto:


    Reden: ZIE DAT GEZICHT, DAT LICHAAM, ALLES. Smelt. Hihi.


    They fell in love, didn't they?

    Vivere schreef:
    Naam: Justin Bieber.
    Foto:


    Reden: Zijn lach is gewoon zó lief en ik heb ongelofelijk veel respect voor deze jongen hoe hij zover is gekomen door gewoon door te gaan. Na Never say never 3D heb ik véél meer respect voor hem gekregen.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Naam: Synyster Gates. (Brian Haner Jr.)
    Foto:


    Reden: Zijn scherpe kaaklijn, gekke bekken, ongewone situaties die hij creëert, en zijn talent voor gitaar spelen. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    EstrellaVida schreef:
    Naam: Tarkan
    Foto:


    Reden: Look at his eyes! :9~
    Neuhh, ik heb hem l heel lang niet gezien en ineens vind ik hem zo erug door die lieve Q mensjes en nu ben ik weer helemaal fan! :9~


    Hahahaha ik ook. Sinds dat ik wat Turkse vrienden heb en zij mij ook Turkse muziek laten luisteren, ben ik weer teruggegaan naar het luisteren van muziek van Tarkan. Als kind van 8 jaar luisterde ik al naar hem. En inderdaad zijn ogen. :9~


    Think before you act.