• Ik ben namelijk op zoek naar een uitgeverij, waar ik een deel van een mijn verhalen naar toe wil sturen om te kijken of het wat is. Het probleem is alleen dat het vinden van uitgeverijen niet zo makkelijk is als het lijkt en zeker niet degene die ook iets met erotisch (getinte) verhalen doet. Ze moeten er echter meer dan genoeg zijn, omdat er zoveel boeken bestaan die deels of grotendeels om seks draaien/dat bevatten of überhaupt iets waar het bij past/ik naar kan bellen.

    Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om met mij mee te zoeken naar websites of gegevens van een uitgeverij die ik zou kunnen benaderen?


    - Zojuist de Free Musketeers benaderd, die willen het graag lezen als het manuscript af is. Meerdere uitgeverijen hoor ik graag en vooral als er zijn die een aantal hoofdstukken beoordelen, i.p.v het hele script (wat nog niet af is).(bloos)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:37 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Straks zal ik met je meezoeken!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Dankjewel, dat waardeer ik! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb tot nu toe de Free Musketeers gevonden, die wil ik vanmiddag gaan bellen. Hoe meer hoe beter echter, des te groter is de kans dat ik iets passends vind/überhaupt een kans maak.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Op een andere site stond dat playbooks.nl een goede site zou zijn, maar ik zit op mijn iPod dus kan zelf niet kijken.(:
    Anders kun je gaan zoeken naar een boek dat in zekere zin op het jouwe lijkt, om vervolgens te kijken waar dat is uitgegeven?


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    Op een andere site stond dat playbooks.nl een goede site zou zijn, maar ik zit op mijn iPod dus kan zelf niet kijken.(:
    Anders kun je gaan zoeken naar een boek dat in zekere zin op het jouwe lijkt, om vervolgens te kijken waar dat is uitgegeven?


    Ik zou er maar één weten waar het lichtelijk door geïnspireerd is, maar daar wordt al achterna gezeten om de uitgeverij te vinden. (Heb het zelf niet of nooit gelezen, maar ken het verhaal deels)
    Dus alle extra tips zijn welkom hoor! (:
    Het gaat trouwens om Sold. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ga naar een Boekenwinkel en vraag of hun wat weten.


    Firm believer of all that is magic

    Oehww succes, en als je boek ooit word uitgeven word dan lees ik het meteen :D Ik weet niet echt veel uitgevers.. Ik wens je heel veel succes, het zal je echt wel lukken :)


    What is youre favo scary movie?

    Zoek op Google: Nederlandse boek uitgeverijen (:
    Ik ga vanmiddag nog naar de Bruna, ik kan het daar nog voor je vragen ?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Boem

    Laat maar, je bent al ouder dan 15, haha :'D
    Geen idee, even googlen?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Browni schreef:
    Zoek op Google: Nederlandse boek uitgeverijen (:
    Ik ga vanmiddag nog naar de Bruna, ik kan het daar nog voor je vragen ?


    Als het kan graag, want ik ben volop op zoek, maar de juiste vinden is moeilijker dan het lijkt. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Endure schreef:
    Boem

    Laat maar, je bent al ouder dan 15, haha :'D
    Geen idee, even googlen?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Misschien kan deze site helpen.


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Zojuist de Free Musketeers benaderd, die willen het graag lezen als het manuscript af is. Meerdere uitgeverijen hoor ik graag en vooral als er zijn die een aantal hoofdstukken beoordelen, i.p.v het hele script (wat nog niet af is).(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je had toch al wel eens Dance with the Devil opgestuurd, of heb ik dat verkeerd? Ik vind in ieder geval dat je die ook op moet sturen, evenals je andere verhalen, want jij schrijft ontzettend goed!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Je had toch al wel eens Dance with the Devil opgestuurd, of heb ik dat verkeerd? Ik vind in ieder geval dat je die ook op moet sturen, evenals je andere verhalen, want jij schrijft ontzettend goed!


    Neeheeee. :'D
    Lol, dat is nou al zo vaak gevraagd. ._.
    Ik wilde die alleen op mijn website zetten aan het eind van dit jaar. Helaas is dat ook met de crash en mijn pc crash verloren gegaan, dus moet het herschreven worden. Verder wil ik het wel ooit sturen, maar is het nog nooit gebeurd. Dit is echt de eerste keer dat ik dit ga proberen, anders had ik het niet hoeven vragen ook. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.