• Ben jij over het algemeen (ontwikkeling, beweging, huiswerk maken, enzovoorts) langzamer dan andere, even snel of sneller?

[ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:03 ]

Sneller

Firm believer of all that is magic

Hmm, fysiek (beweging, turnen, lopen...) ben ik langzamer. Maar voor de rest (school: leren, lezen, huiswerk...) ben ik sneller (:

Never run out of reasons to smile...

Mentaal sneller, maar fysiek meestal langzamer. (:

[ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:48 ]

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Hangt van mijn humeur af. (cat)

A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

Sneller in bijna alles :'D

(Al vertraag ik snel met rennen vanwege slechte conditie+astma en ik hyperventileer niet graag (krul))

[ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 21:29 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Mykonos schreef:
    Sneller.

Believe in yourself, change the world.

Langzaam heel langzaam xd

Music makes me high

sneller ;3

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

In het meeste ben ik sneller, maar niet overal in (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Met bewegingen langzamer, ontwikkeling en huiswerk maken/leren sneller (: de rest wel algemeen.

Destroy what destroys you.

langzaam...

THAT'S HOW I ROLL

Lichamelijk gezien ben ik niet echt sneller ofzo. Ik ben beter met conditie en kracht enzo, maar sneller niet echt. Dat gaat ook wel op kracht, maar, nou, ik weet niet eigenlijk xd Maar dat train ik met sporten, dus ja.
    Verder ben ik eigenlijk wel sneller. Ik lees sneller dan gemiddeld, maak sneller dan gemiddeld mijn huiswerk(heb ik ook minder tijd dan gemiddeld, haha) etc. Maar met wiskunde ben ik denk ik langzamer of even snel, want dat is mijn zwakke punt.

To live would be an awfully big adventure

Sneller, I guess :3

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Omdat ik echt een lui persoon ben, ben ik waarschijnlijk langzamer. Maar aan de andere kant, ben ik een afraffelaar (huiswerk) dus ben ik weer sneller. Maar aangezien ik in sommige dingen ook weer een perfectionist ben, ben ik ook weer langzamer. Dus ik heb geen idee.

live the life you love

Het valt me echt op dat de ene helft het heeft over hoe lang ze doet over het maken van huiswerk (tijd) en de andere helft over hoe snel ze (kunnen) leren.