Na eeuwen lang Genius als username gehad te hebben heb ik hem vandaag veranderd in JackyDaniels *O* Dus wen maar aan de nieuwe naam (bloos)
-
Hallo.
Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
Wie is Jacky Daniels?(:
It's going to be difficult, but not impossible.
Depulso schreef: Wie is Jacky Daniels?(:
JackyDaniels schreef: (...) Mijn nieuwe bijnaam (clown)
Depulso schreef: (...) Ooh hahaa geen bekend iemand ofzo?
I love your name like I like Jack Daniels itself.
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)
JackyDaniels schreef: (...) Komt van het drankje Jack Daniels (pirate)
Nu ga ik je vervolgens mij echt niet meer herkennen, haha.
Dat wordt wennen, ik herkende je altijd aan je username. ;P Maar je nieuwe username is ook leuk! (:
Opgeven is geen optie.
Ik wist het, niemand gaat me meer herkennen haha. Maarrrrr dat komt wel weer (wbw)
Birthday schreef: Dat wordt wennen, ik herkende je altijd aan je username. ;P Maar je nieuwe username is ook leuk! (:
Ik zat helemaal in shock voor mijn computer, ik helemaal bang dat er wéér iemand weg ging :'D Ergens vind ik em wel héél toepasselijk die Username
Ik heb het voor elkaar! Ricardo gaat dit ook leuk vinden! (bloos) Mweeeee! I love you.(wedding)
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Insomniac schreef: Ik heb het voor elkaar! Ricardo gaat dit ook leuk vinden! (bloos) Mweeeee! I love you.(wedding)
[ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 16:58 ]
JackyDaniels schreef: (...) ''Jij komt uit Groningen he'' (quote) Hihi love you too (bloos)