• Ja, eindelijk ben ik helemaal alleen thuis.
    Vanochtend zijn mijn ouders al om 7 uur vertrokken en nu is mijn broertje, die vandaag trouwens heel irritant was Ik maak lekker troep, jij mag het opruimen. Ik ben lekker de beste en de stoerste en ik kan je toch alles maken, je doet toch niets bui ._. samen met een vriend eindelijk weg :'D

    Wie is er nog meer alleen thuis? (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    IK, al sinds half 9 s'ochtends -aa-


    -

    Ik wás alleen thuis.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nop, en dat ga ik ook nooit zijn aangezien mijn broer en zusje een luie vakantie/pyjamaweek hebben. ):


    Opgeven is geen optie.

    Ik was van 06:00 tot 14:30 alleen thuis ja.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Af ent oe heel even


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik niet,jammer! =(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik, sinds mijn zus en haar vriend op vakantie zijn en mijn vader gewoon de hele dag moet werken ... en mijn muziek staat nu heel hard haha. (krul)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 16:51 ]


    They were never in fact homeless

    Ik niet :'D
    maar ik zit al bijna de hele dag op m'n kamer benbegonnenmetopruimen;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik, want mijn jongste zusje is aan het logeren en mijn moeder is mijn oudere zus aan het ophalen van zwemmen...^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn broer is thuis, normaal ook nooit maar ach (bloos)


    -

    I'd wish :''D

    Nee, want mijn vaders vriendin heeft geen leven en zit 24/7 thuis achter de laptop. Dus ik ben in feite nooit alleen thuis bij mijn vader.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dominance schreef:
    I'd wish :''D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik ben morgen aleen met me tweelingzus en me broer maar ik merk bijna niks van
    me levenloze broer die aleen maar achter de computer zit :'D


    Shoganai i ne~

    Ik nooit :(


    If you had never come out of the blue, I would've stay