• Mijn zus zit hier te stressen met haar koffer omdat ze morgen voor zes daagjes naar Turkije gaat met haar vriend en zijn ouders. Stiekem vind ik dat best wel hilarisch. x]

    Iemand van jullie ook weleens gestrest voor dat je op vakantie ging? (krul)


    They were never in fact homeless

    Ik niet, mijn moeder wel. Alsof er een derde bloody wereldoorlog los gaat breken. 'OH MIJN GOD, JE KLEREN LIGGEN NOG OP EEN STAPEL, NU INPAKKEN JIJ.', terwijl we nog drie dagen hebben. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik niet, maar m'n moeder wel, en dat is écht dramatisch -___-


    -

    M'n Nicht, Met haar Vriend Rick naar Portugal.

    Was geniaal, Helemaal bibberen


    Firm believer of all that is magic

    Hahahahaha -plat-
    Euhm... nou niet dat ik weet.
    Meestal pak ik alles heel chill in. x]


    There's power in the words you whisper.

    Alleen op het moment dat ik wegga, ik ben altijd bang dat ik iets vergeet (no_chears)


    -

    Necrophiliac schreef:
    Ik niet, mijn moeder wel. Alsof er een derde bloody wereldoorlog los gaat breken. 'OH MIJN GOD, JE KLEREN LIGGEN NOG OP EEN STAPEL, NU INPAKKEN JIJ.', terwijl we nog drie dagen hebben. ;D


    dead is easy, life's harder. ~

    1968 schreef:
    Ik niet, maar m'n moeder wel, en dat is écht dramatisch -___-


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Necrophiliac schreef:
    Ik niet, mijn moeder zus wel. Alsof er een derde bloody wereldoorlog los gaat breken. 'OH MIJN GOD, JE KLEREN LIGGEN NOG OP EEN STAPEL, NU INPAKKEN JIJ.', terwijl we nog drie dagen hebben. ;D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Necrophiliac schreef:
    Ik niet, mijn moeder wel. Alsof er een derde bloody wereldoorlog los gaat breken. 'OH MIJN GOD, JE KLEREN LIGGEN NOG OP EEN STAPEL, NU INPAKKEN JIJ.', terwijl we nog drie dagen hebben. ;D


    Kill them with kindness.

    Mijn moeder altijd, die is dan ook de eerste paar dagen van de vakantie letterlijk ziek van de stress.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik begin dan heel irritant te doen. Niet te stressen met koffers inpakken maar wel een soort van dwangneurose. Ik ga dan de heletijd rare bewegingen maken omdat ik anders bang ben dat er iets ergs gebeurd.


    <3

    Ik wil naar Turkijeee! Maar ik ga in de zomervakantie al. (A)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik ga eigenlijk nooit echt op vakantie, maar wanneer ik drie dagen weg ga samen met mijn ouders, is mijn moeder constant aan het stressen, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik stress nooit, want ik vergeet nooit iets want ik neem gewoon alles mee, stel je voor dat je iets vergeet. Daarom heb ik ook de grootste koffer! :')


    Everything is worse without music.

    Divinity schreef:
    Ik wil naar Turkijeee! Maar ik ga in de zomervakantie al. (A)

    Haha dat dacht ik ook toen ze het zei, maar ik ga zelf ook naar Londen toe. =D


    They were never in fact homeless