• Serofina is een Guardian in de hemel.
    Maar ze doet haar werk als Guardian niet goed omdat ze haar werkgevers niet voldoende kan beschermen.
    het parlement van god heeft daarom besloten om haar terug te sturen naar Aarde om daar meer ervaring te krijgen.
    Guardians en Dark Angels zijn gezworen vijanden.
    maar terwijl Serofina haar tijd op aarde doorbrengt word er ook een Dark Angel terug gestuurd naar Aarde.
    maar wat zal er gebeuren als ze tegenover elkaar komen te staan zonder dat ze weten dat hij een Dark Angel is en zij een Guardian?



    dit is een verhaal vol romantiek spanning en magie.
    mijn uitleg is meestal niet zo sterk dus ik hoop gewoon dat je het verhaal wilt lezen.


    en ik zoek rollen voor in het verhaal.
    jullie mogen zelf een rol verzinnen(H)
    ik heb nog een demonen hunter nodig!
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk+foto:
    Kracht(bv: magie):
    extra:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 23:57 ]


    Believe in yourself, change the world.

    Rol: Dark Angel.
    Naam: Hunter Crow.
    Leeftijd: Op Aarde: 24. Werkelijke leeftijd: 692 jaar.
    Karakter: Hunter is over het algemeen een rustige jongen, maar als hij eenmaal uit zijn schulp kruipt, is hij een beest wiens innerlijk vuur niet geblust kan worden.
    Uiterlijk+foto: Hunter oogt vrij onschuldig met zijn leren jackjes en schattig gezichtje, maar onder die kleding zit er een gespierde athleticus, lijkt het wel. Zijn leren kisten hoor je altijd als hij achter je loopt. Zijn felblauwe ogen zijn zo fel blauw dat ze wit lijken, maar als Hunter kwaad wordt, is het oppassen geblazen, want dan worden die prachtige ogen rood-zwart.
    Kracht: Hunter heeft de ability om mensen hun lichaam en ziel te beheersen.
    extra: Hij heeft meestal een kraai op zijn schouder zitten.

    Heheh, sorry dat het niet zo uitgebreid is. Ik moet af en toe bellen, dus dan snap je het wel. ;D

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 11:16 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ik wil een dark angel! :3

    Allow me to fill in~


    tuurlijk mag je het invullen(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    hier is de link voor de storie.
    moet er wel nog mee beginnen maar dat zal ik snel doen!


    Believe in yourself, change the world.

    Graphics schreef:
    hier is de link voor de storie.
    moet er wel nog mee beginnen maar dat zal ik snel doen!


    ik heb abo genomen (H)
    lijkt me een super verhaal!
    en ik ga zo een rol invullen(H)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik bump hem omhooooog~ ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ik bump hem omhooooog~ ;D


    There's power in the words you whisper.

    Necrophiliac schreef:
    Ik bump hem omhooooog~ ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rol: Vriend van Serofina
    Naam: Cliff
    Achternaam: Creighton
    Leeftijd: 16
    Karakter: Cliff lijkt een heilig boontje dat zich graag aan de regels houdt maar eigenlijk is hij 100% ondeugend. Hij is dol op de natuur en wandelt (of sport) daar ook graag. Heel soms kan hij wat angstig of agressief overkomen maar als je hem 1 maal kent zie je dat hij dat niet is.
    Uiterlijk+foto:


    Cliff heeft donkerbruin kort haar dat hij in een kuif heeft gedaan. Hij heeft blauw-bruine ogen en draagt altijd een ketting (zie foto hierboven) met zijn naam erop zodat als hij zijn geheugen verliest (dat al een keer is gebeurd) hij in ieder geval nog z'n naam weet, hij heeft die ketting al sinds z'n 10de nadat hij een ongeluk had gehad en toen z'n geheugen is verloren (nu weet hij alles wel weer maar het heeft wel een tijdje geduurd nadat hij hem terug had). Hij draagt bijna altijd een vest met een spijkerbroek omdat hij dat makkelijk vind zitten als hij gaat sporten of door het bos gaat wandelen.
    Kracht(bv: magie): Niemand weet dat Cliff eigenlijk de kracht heeft dat hij gedachten kan lezen + beïnvloeden. (je kan doen dat hij het zelf ook niet weet en er bijvoorbeeld later achterkomt of zoiets, is maar een idee)
    extra: Cliff heeft een zusje genaamd Natalie (hieronder foto van haar)


    Ze is 14 jaar en net als Cliff een ondeugend type. Ze is net als Cliff graag in het bos en is heel geïnteresseerd in bloemen en andere planten (wat Cliff juist heel saai vind).

    Ze hebben ook een hond (zie foto hieronder), genaamd Likky (is een meisjeshond trouwens). Ze is heel lui en houdt veel van spelen en andere dieren achterna gaan.



    hopelijk zo genoeg info en ik hoop dat ik de rol krijg :)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 11:43 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Rol: Guardian
    Naam: Selena Bravestorm
    Leeftijd: 22 jaar op aarde, in het echt 493
    Karakter: Lief en onschuldig meisje, wat er zelf voor heeft gekozen om op aarde te blijven. Ze vindt dat ze op aarde meerdere mensen kan helpen en beschermen tegen de dark angels. Daarnaast is ze erg gehecht aan de dingen op aarde zoals shoppen. Ze is altijd vrolijk en heeft voor iedereen een praatje klaar.
    Uiterlijk+foto: foto Groen achtige grijze ogen, blond haar. Ze is altijd erg verzorgd tot in de puntjes.
    Kracht(bv: magie): Kan mensen op hun gemak laten voelen ook al zijn ze dat niet. En kan aura's zien waardoor ze een voortreffelijke mensen kennis heeft.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 11:43 ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Necrophiliac schreef:
    Rol: Dark Angel.
    Naam: Hunter Crow.
    Leeftijd: Op Aarde: 24. Werkelijke leeftijd: 692 jaar.
    Karakter: Hunter is over het algemeen een rustige jongen, maar als hij eenmaal uit zijn schulp kruipt, is hij een beest wiens innerlijk vuur niet geblust kan worden.
    Uiterlijk+foto: Hunter oogt vrij onschuldig met zijn leren jackjes en schattig gezichtje, maar onder die kleding zit er een gespierde athleticus, lijkt het wel. Zijn leren kisten hoor je altijd als hij achter je loopt. Zijn felblauwe ogen zijn zo fel blauw dat ze wit lijken, maar als Hunter kwaad wordt, is het oppassen geblazen, want dan worden die prachtige ogen rood-zwart.
    Kracht: Hunter heeft de ability om mensen hun lichaam en ziel te beheersen.
    extra: Hij heeft meestal een kraai op zijn schouder zitten

    Heheh, sorry dat het niet zo uitgebreid is. Ik moet af en toe bellen, dus dan snap je het wel. ;D


    je hebt de rol(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Healed schreef:
    Rol: Vriend van Serofina
    Naam: Cliff
    Achternaam: Creighton
    Leeftijd: 16
    Karakter: Cliff lijkt een heilig boontje dat zich graag aan de regels houdt maar eigenlijk is hij 100% ondeugend. Hij is dol op de natuur en wandelt (of sport) daar ook graag. Heel soms kan hij wat angstig of agressief overkomen maar als je hem 1 maal kent zie je dat hij dat niet is.
    Uiterlijk+foto:


    Cliff heeft donkerbruin kort haar dat hij in een kuif heeft gedaan. Hij heeft blauw-bruine ogen en draagt altijd een ketting (zie foto hierboven) met zijn naam erop zodat als hij zijn geheugen verliest (dat al een keer is gebeurd) hij in ieder geval nog z'n naam weet, hij heeft die ketting al sinds z'n 10de nadat hij een ongeluk had gehad en toen z'n geheugen is verloren (nu weet hij alles wel weer maar het heeft wel een tijdje geduurd nadat hij hem terug had). Hij draagt bijna altijd een vest met een spijkerbroek omdat hij dat makkelijk vind zitten als hij gaat sporten of door het bos gaat wandelen.
    Kracht(bv: magie): Niemand weet dat Cliff eigenlijk de kracht heeft dat hij gedachten kan lezen + beïnvloeden. (je kan doen dat hij het zelf ook niet weet en er bijvoorbeeld later achterkomt of zoiets, is maar een idee)
    extra: Cliff heeft een zusje genaamd Natalie (hieronder foto van haar)


    Ze is 14 jaar en net als Cliff een ondeugend type. Ze is net als Cliff graag in het bos en is heel geïnteresseerd in bloemen en andere planten (wat Cliff juist heel saai vind).

    Ze hebben ook een hond (zie foto hieronder), genaamd Likky (is een meisjeshond trouwens). Ze is heel lui en houdt veel van spelen en andere dieren achterna gaan.



    hopelijk zo genoeg info en ik hoop dat ik de rol krijg :)


    deze rol vind ik ook echt super leuk.
    dus Gongratz(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    michellexoxo schreef:
    Rol: Guardian
    Naam: Selena Bravestorm
    Leeftijd: 22 jaar op aarde, in het echt 493
    Karakter: Lief en onschuldig meisje, wat er zelf voor heeft gekozen om op aarde te blijven. Ze vindt dat ze op aarde meerdere mensen kan helpen en beschermen tegen de dark angels. Daarnaast is ze erg gehecht aan de dingen op aarde zoals shoppen. Ze is altijd vrolijk en heeft voor iedereen een praatje klaar.
    Uiterlijk+foto: foto Groen achtige grijze ogen, blond haar. Ze is altijd erg verzorgd tot in de puntjes.
    Kracht(bv: magie): Kan mensen op hun gemak laten voelen ook al zijn ze dat niet. En kan aura's zien waardoor ze een voortreffelijke mensen kennis heeft.


    je zal misschien geen hele grote rol krijgen in het verhaal maar je komt er vast en zeker wel in voor(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Graphics schreef:
    (...)

    je hebt de rol(flower)


    Ty. ^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rol: Dark angel
    Naam: Kiara Lore
    Leeftijd: 17 op aarde, maar 113 in de hel, dus nog redelijk jong voor een dark engel.
    Karakter: Ze is dark, maar ze wil het niet zijn. Ze voelt mee met de mensen die ze per ongeluk pijn doet. Kiara doet alles voor haar ware liefde, maar omdat die verboden is. Moet ze altijd extra uitkijken. Ze probeert niet in de buurt van mensen te komen, maar haar nieuwsgierigheid overwint het van haar kracht.

    Uiterlijk+foto:


    Ze heeft lang zwart haar, met bruine ogen. Die meestal pijn uitstalen. Ze heeft witte vleugels, met een grijs jurkje aan.

    Kracht(bv: magie): Mensen onbewust pijn te doen.
    extra: Ze zou alles doen om geen dark engel te zijn, en ze zou alles voor haar ware liefde opgeven. Kiara houdt heel veel van vlinders.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 17:34 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Heeft iemand nog leuke ideeën voor een rol?
    please let me know.


    Believe in yourself, change the world.